Lieve

Heel tevreden over de snelle levering en de mooie artikels.

Snelle levering, prima website met goed informerende foto's, groot assortiment

Snelle reactie op e-mail en goede levering

Gratis bezorgen, i.i.g. bij afleveren Kiala punt

VVG

Positief

De werking van dit bedrijf is een voorbeeld voor anderen.

De foto's van het product waarin ik interesse had/heb zijn voor mij niet steeds heel duidelijk. Vb; armbanden/Pimps and Pearls; type "Moess" daar zie ik moeilijk het verschil tussen die... De foto's van het product waarin ik interesse had/heb zijn voor mij niet steeds heel duidelijk. Vb; armbanden/Pimps and Pearls; type "Moess" daar zie ik moeilijk het verschil tussen die verschillende prijzen, heb dan via website fabrikant opgezocht wat het verschil was (bedeltjes ed moeilijk op de foto van website "Zestien" te zien).

Sehr schnelle Lieferung, unkompliziert.

Nein

Keine

Edith frenks Mertens

Verpakte artikel was zeer goed snelle levering via mijn keus Kiala
Website is ok, kan iets anders ivm zoeken
Kom ik nog op terug

De zeer goede snelle levering en het goede verpakken

Ik had belangstelling voor de sale
Graag had ik gezien dat ik in de sale nog eens kon kiezen uit merken en artikelen
Ik was op zoek naar noisa items en die stonden her en der tussen de...
Ik had belangstelling voor de sale
Ik was op zoek naar noisa items en die stonden her en der tussen de kleding in.
Voor mij niet praktisch dit opzoeken ging iets te lang duren. Misschien heb ik eea over het hoofd gezien

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Als u kiest voor een merk via de merkenpagina, kunt u bij de filters aan de linkerzijde ook kiezen voor het in beeld brengen van alle sale-items van dat merk. Een stuk gemakkelijker zoeken voor een volgende keer!
Team Nummer Zestien

Rianne

Voor de eerste keer besteld bij NummerZestien. Twee jasjes van Z8. Snelle levering en duidelijke communicatie via de email. Ook retourzending zonder problemen verlopen via Kiala punt. Heel fijn dat... Voor de eerste keer besteld bij NummerZestien. Twee jasjes van Z8. Snelle levering en duidelijke communicatie via de email. Ook retourzending zonder problemen verlopen via Kiala punt. Heel fijn dat dit kosteloos kan.
Kortom een tevreden klant!

Gratis retour zenden

Verzendkosten gratis of bij een lager bedrag gratis.

anne

Goede klantvriendelijke snelle service

Ik heb een keer gevraagd om uitstel van betaling dit was geen probleem. En nu heb ik iets toegevoegd aan mijn order dit wilde ze ook meteen voor mij doen. Retour sturen kan gratis en het verzenden... Ik heb een keer gevraagd om uitstel van betaling dit was geen probleem. En nu heb ik iets toegevoegd aan mijn order dit wilde ze ook meteen voor mij doen. Retour sturen kan gratis en het verzenden is gratis bij 75 euro. Allemaal positieve punten voor deze winkel.

Snelle en nette levering!

Bestel al een aantal jaren via de web shop. Wat ik vervelend vind is dat, als je aan het bestellen bent en nog niet alles hebt afgerond, de artikelen die je tot dan toe hebt uitgekozen uit je... Bestel al een aantal jaren via de web shop. Wat ik vervelend vind is dat, als je aan het bestellen bent en nog niet alles hebt afgerond, de artikelen die je tot dan toe hebt uitgekozen uit je winkelmand "gestolen" kunnen worden! Dit is een groot nadeel van virtueel winkelen.

over het algemeen is mijn indruk goed. Snelle levering en goede service

Ja, het verdwijnen van artikelen uit je winkelmand, dat is erg teleurstellend. Je moet toch de tijd krijgen om eens goed rond te kijken en je bestelling af te ronden.