klanten service is open, wasgarantie zou standaard op de website moeten staan en vooraf betere controle of het product al dan niet gedragen is.

prijs

assortiment kan uitgebreider, controle op vlekken wordt nagelaten( 1 van de drie producten vertoonde vlekken) levertijd 1 week is gewoon te lang

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Qua verzending had u pech dat het mis ging bij Postnl. Uw pakket is retour naar ons gekomen waarna wij het direct opnieuw aan u verstuurd hebben. Maar dat kost de nodige tijd, waardoor de bezorging een vertraging opliep.
Wij doen ons uiterste best alle artikelen voor verzending te controleren. Maar helaas gaat dat wel eens mis en zien we een vlekje o.i.d. over het hoofd. Inmiddels hebben wij hierover met u contact gehad en e.e.a. keurig opgelost.
Team Nummer Zestien.

Goed bedrijf alles netjes geregeld. Aan te bevelen.

Fijne website met goede filter mogelijkheden.

Zo geen idee.

Staal

Voor mij een onbekend bedrijf, toevallig tegengekomen op internet toen ik naar een bepaald kledingstuk op zoek was. Goede eerste ervaring!

Bestelgemak en snelle levering vind ik erg prettig.

Nvt

Duidelijke site

Nvt

Niet echt

Ben zeker van plan nogmaals bij hen te bestellen: alles verliep zeer vlot!

Niet 1 bepaald sterk punt. Allround is het zeer fijn om via deze website te bestellen.

NVT

Jane

Ervaring met bestellen goed maar met de verzending slecht.

De verzending verliep vreemd. Kreeg een T&T code die aangaf dat pakje tussen 10.30 en 12.30 bezorgd zou worden.
Thuis gewacht er was om 13.00 nog niets bezorgd. Bij de T&T site veranderde na 17.00 uur de tekst in "sorry voor de vertraging". Toen ik om 6 uur thuis kwam was het pakje, wat gewoon een bubbeltjes envelop bleek te zijn, door de brievenbus gepropt.

Mary

Snelle levering, die er keurig verzorgd uitziet.

Snelle reactie op de mail die ik gestuurd had.

Goede en correcte service. De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

PME Legend parfum besteld. Nergens te krijgen in een parfumwinkel. Hier wel. Meteen 2 besteld. En waren ook op voorraad. Volgende dag al correct geleverd in een stevig doosje.

Snelle en nette levering en service.

Snelle levering, goede klantenservice