Ik heb nog maar 2x besteld; maar telkens alles in orde!

Website misschien af en toe zelf bekijken; soms staat er iets in sale, en daags nadien niet meer. Ik had daarvoor een mailtje
gestuurd, om het te melden, en ja hoor; ik had het toch juist...
gestuurd, om het te melden, en ja hoor; ik had het toch juist gezien, het artikel was in sale!

M Struijs

Zodra de bestelling geplaatst is,wordt er snel gereageerd en geleverd. Ga zo door!

De snelle reactie en levertijd.

Snelle levering duidelijke communicatie

Snel geleverd

Niks op aan te merken

José

Eenmaal kleding gekocht, erg tevreden

Prachtige kleding voor een mooie prijs! Snel geleverd. Prima!

Goede merken en snelle levering en gratis verzenden en retour.

Maatvoering kan genoemd worden. Of artikelen groot of klein uitvallen of normaal. Ik ben al paar keer de mist ingegaan qua maat. Dat is jammer.

Eefje

De service van dit bedrijf is keurig en correct. Vragen worden direct beantwoord. De bezorging klopt mwt wat ze pretenderen. Voor bij de beste online kledingwinkel voor het gehele gezin.

Zeer klantvriendelijk! Fijne website!
benbenieuwd naar de stenen winkel

Zeer goed

snelle levering

Vaker iets besteld en prima service

Ik zie altijd graag een model dat het kledingstuk draagt. Krijg je een beter idee hoe iets zit en valt.