M snellink

Fijne persoonlijke ervaring met nummer16

Heel fijn dat er direct goed gereageerd werd op een foutief geleverd item. Direct het goede apart gelegd zodat het bij retour ontvangst verzonden kon worden. Ben keurig op de hoogte gebracht en... Heel fijn dat er direct goed gereageerd werd op een foutief geleverd item. Direct het goede apart gelegd zodat het bij retour ontvangst verzonden kon worden. Ben keurig op de hoogte gebracht en kreeg nog een mail met excuus en een korting voor de volgende keer.
Eerst baalde ik, maar dat is weg genomen door de goede service.

van den elzen

snelle nette levering

Prima ervaring! Geen op- of aanmerkingen.

Snelle service! Prima afgeleverd.

Chantal Versteeg-Kieft

Nu voor de eerste keer besteld. Een ruime keuze met diverse bedragen.

de buurman

Vlotte afhandeling en snel in huis

Mooi ,goed en snel !

Vugts

Snelle reacties! Snelle levering! Groot minpunt vind ik dat de verzendkosten € 4,95 zijn terwijl het pakje door de brievenbus gaat.

Wil

Op zich prima en mooie korting, maar ik heb op de een of andere manier per ongeluk een verkeerde maat legging aangeklikt/besteld. Terwijl ik maar twee artikelen besteld heb (jurkje + bijpassende... Op zich prima en mooie korting, maar ik heb op de een of andere manier per ongeluk een verkeerde maat legging aangeklikt/besteld. Terwijl ik maar twee artikelen besteld heb (jurkje + bijpassende legging). Ik heb het totaal niet door gehad. Ik snap dat het ook niet jullie verantwoordelijkheid is, maar had het wel een service gevonden wanneer jullie mijn bestelling hadden gecontroleerd en mij even gevraagd hadden of dit de bedoeling was. Nu kan ik hem wel gratis retour zenden via Kiala, maar helaas moet ik dan wel weer een nieuwe bestellen + verzendkosten betalen, en dat ga ik dus niet doen, dan zoek ik wel gewoon iets in een winkel in de buurt...

De korting.

De bestellingen van klanten nog even controleren op vreemde dingen. Service om maat te kunnen ruilen voor goede zonder opnieuw verzendkosten te hoeven betalen.

Goed overzichtelijke website

Mooie spullen