Eerste ervaring en goede ervaring,

snel en correct

Sharina

Hele goede ervaring! Bij mij was iets verkeerd geleverd en achteraf bleek het product wat ik besteld had niet meer op voorraad te zijn. Maar dit is meteen opgelost. Top service en snelle levering!

Snelle levering, goede klantenservice

N.v.t

Duidelijke overzichtelijke website, bestelde producten snel geleverd.

Snelle levering!

Bij veel producten in winkelmandje is het bijna niet mogelijk om daadwerkelijk naar de inhoud te gaan en af te rekenen. Past niet op een beeldscherm namelijk en dan kan je de juiste balk niet... Bij veel producten in winkelmandje is het bijna niet mogelijk om daadwerkelijk naar de inhoud te gaan en af te rekenen. Past niet op een beeldscherm namelijk en dan kan je de juiste balk niet aanklikken.

Nvt

Vond de verpakking niet top. 2 tops, mooie stof, zo in een verzendzak stoppen. Kwam helemaal verkreukeld aan! Misschien mooi papiertje erom en dan in verzendzak?

Prima service en snelle levering!

De spullen waren zo verpakt dat het door de brievenbus paste, altijd prettig!

Simone goudkuil

Prima bedrijf

Esther westervoorde

Zeer goed!! Snelle levering

neen

verzendkosten vanaf- verlagen

Fijne winkel en webshop! Met ruime keuze voor het gehele gezin!

Leuk assortiment en ruime keuze voor zowel dames, heren als kinderen. Makkelijk alles te vinden.

Goed aanbod en goede service. Mijn favoriete (web)winkel!

Opvallend goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Producten zouden beter kunnen worden weergegeven op de website. Soms zelfs maar 1 foto en zonder model, waardoor ik op andere websites moet kijken hoe een product staat op een model. Of hoe de... Producten zouden beter kunnen worden weergegeven op de website. Soms zelfs maar 1 foto en zonder model, waardoor ik op andere websites moet kijken hoe een product staat op een model. Of hoe de achterkant er bijv uitziet.