Jantine van Die

Goed. Snelle levering. Kleding goede staat.

Goed op de hoogte gehouden van svz. Handig levering bij de plus supermarkt

Overal goed uit eindelijk, na contact met klantenservice

Snelle reactie op mail.

Betere foto v.d producten. En als het product niet meer compleet is, b.v. riempje mist. Dan de klant bellen of mailen. In plaats van dat de klant contact moet zoeken.

Top!

Ik had een foutje gemaakt met het bestellen van een jasje (verkeerde maat) en dat is telefonisch meteen aangepast. Super goede service!

C. van de MAerbel, Middelburg

Super klantvriendelijk......bon zo overgezet naar tegoedcode !!!!

Zeer tevreden over Nummer Zestien. Correcte info over zowel bestelling als levering.

goede informatie over je bestelling en de (snelle ) leverig.

Arjan

Erg snelle levering. Contact met klantenservice wat betreft een levering. Keurig en correct informatie aan mij verstrekt.

Scherpe prijzen en keurig contact via klantenservice

Updates geven in het leverproces

Ervaring is redelijk goed.

Als een maat bijv. klein uitvalt en je wil die ruilen voor een grotere maat, dan moet je weer een bestelling plaatsen met als gevolg weer verzendkosten. Ik wil het artikel dus houden maar maat is... Als een maat bijv. klein uitvalt en je wil die ruilen voor een grotere maat, dan moet je weer een bestelling plaatsen met als gevolg weer verzendkosten. Ik wil het artikel dus houden maar maat is niet goed. Hiervoor zou het fijn zijn als jullie een soepelere regeling zouden hebben.

Goed, vlug en op tijd geleverd

Helemaal top!

Na vragen hele snelle reactie terug!

Goeie ervaring.

Het gratis kunnen retourneren.

Ik heb een verkeerde maat gekregen. Heb deze nu terug gestuurd hoop dat het goed gaat en dat ik nu de goede maat krijg.