Had op vrijdag mijn bestelling gedaan en op zaterdag ging er een internet aktie in waarbij men 15% extra korting kreeg op je bestelling. Even gebeld en zonder moeilijk te doen werd de 15% korting... Had op vrijdag mijn bestelling gedaan en op zaterdag ging er een internet aktie in waarbij men 15% extra korting kreeg op je bestelling. Even gebeld en zonder moeilijk te doen werd de 15% korting alsnog terug gestort op mijn rekening. Goede service!
Paar schoenen gekocht in de winkel waarvan na iets meer als 1 maand het leer al gescheurd was, na het opsturen bleken deze niet meer te maken en kreeg ik een tegoedbon. Jammer van de schoenen maar toch goed opgelost door nummerzestien.

After sales is erg belangrijk en is erg goed!

Enige puntje zijn de prijzen, die zijn namelijk erg hoog.

Duidelijke site. Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Silvia Lodewijkx

Alles prima

Brouwers

Voor het eerst ontdekt voor mij 53 ideale site
volgens mijn jong volwassen kinderen is deze te saai

Informatie organisatie

Levering proces is onduidelijk wanner iets wordt afgeleverd je krijgt een melding als het bij het afhaalpunt aanwezig is niet een indicatie wanneer.

Prettig. Snelle afhandeling. Wat bij opviel en wat ik vreemd vome, was dat ik een shirt uit de opruiming wilde bestellen. Ik plaatste het shirtje in mijn winkelmand. Toen ik wilde bestellen,... Prettig. Snelle afhandeling. Wat bij opviel en wat ik vreemd vome, was dat ik een shirt uit de opruiming wilde bestellen. Ik plaatste het shirtje in mijn winkelmand. Toen ik wilde bestellen, verdween net shirt uit mijn winkelmand. Product zou uitverkocht zijn. Wat schetst mijn verbazing? Het shirt is weer te bestellen, maar dan zonder korting. Alsof het nieuwe collectie is. Dat vind ik niet kloppen.

Snelle levering van de producten.

Prima, snelle levering.

M. Jacobs

Ervaring is uitstekend: gemakkelijk bestellen, snel geleverd.

Alles verliep, zoals men bij een goede webshop mag verwachten, op rolletjes!

Netjes allemaal, snelle levering

Goedecervaring snelle bevestiging en levering

Helemaal super!