Snelle levering. Ook het retourneren gaat makkelijk en snel.

Duidelijk en vlot.

Nog geen aankoop gedaan. aangezien de betaalwijze niet geschikt is voor mij. Ik zou graag betalen via overschrijving, maar deze mogelijkheid is er niet

betaalwijze, zorgen om de betaling via overschrijving uit te voeren.
Hierdoor kan ik nog geen oordeel geven over punt 3/4/5/6/7 en 8. Deze zijn voor mij (hopelijk voorlopig) niet van toepassing

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Een van onze betaalmogelijkheden is betaling per overschrijving.
Beste Klant,
Een van onze betaalmogelijkheden is betaling per overschrijving.
Waarschijnlijk heeft u ons verwisseld met een andere webshop: u heeft in onze shop een bestelling geplaatst en betaald met bankoverschrijving.
Team Nummer Zestie.

Leuke shop waar ik webshopgiftcard heb besteed. zijn absoluut persoonlijk en klantvriendelijk.

veel keus en ook altijd uitverkoop te verkrijgen

Heidi

Super snelle verzending ,, 10+++
Zeer tevreden ...

Super tevreden, ook een snelle verzending 10+++

Shirt van be a diva besteld, was zeer snel in huis

goede site, leuke kleding, snel geleverd

Ruim aanbod kleding van diverse prachtige merken, goede service en snelle en complete leveringen

Bij mijn laatste bestelling ontstond er een storing bij de betaling. Daarna waren mijn artikelen uit de winkelmand verdwenen maar ik kon de artikelen ook niet meer in de winkelmand plaatsen. De... Bij mijn laatste bestelling ontstond er een storing bij de betaling. Daarna waren mijn artikelen uit de winkelmand verdwenen maar ik kon de artikelen ook niet meer in de winkelmand plaatsen. De volgende dag ontving ik een bericht dat de artikelen die ik had willen afrekenen, voor mij gereserveerd waren. Hierop alsnog af kunnen rekenen waarna ik de artikelen spoedig ontving.

Geen verbeterpunten maar misschien is het wel mogelijk dat wanneer bovenstaande gebeurd, dat de artikelen automatisch weer in de winkel teruggeplaatst worden zodat de klant deze alsnog in de... Geen verbeterpunten maar misschien is het wel mogelijk dat wanneer bovenstaande gebeurd, dat de artikelen automatisch weer in de winkel teruggeplaatst worden zodat de klant deze alsnog in de winkelmand kan plaatsen en kan afrekenen. Nu hebben mensen de mogelijkheid zich te bedenken en afzien van de koop.

Snel in huis

Prima levering en retourneren is eenvoudig!

Goede en duidelijke informatie

Website loopt nogal eens vast en bewaren van artikelen in winkelmandje zou een uitkomst zijn.

Uitstekend

Snelle reactie en aanpassing van de prijs van een artikel toen ik hier per mail duidelijkheid over vroeg.

geen, ga zo door