Besteld en tot op heden nog nooit iets gehouden

N

De kleuren op de foto's lijken totaal niet op de kleuren in werkelijkheid

Beste klant,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de fotokwaliteit.
Beste klant,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de fotokwaliteit.
Een deel van de foto's wordt aangeleverd door de merken zelf, een deel maken wij in onze eigen fotostudio. Wij doen ons uiterste best ervoor de zorgen dat de weergave een zo goed mogelijk beeld geeft van het produkt.

W. van der Velden

Snel, gemakkelijk en goede service

Aftersales

Bestel graag bij dit bedrijf.

Snelle levering, gratis retourneren via Kiala.

Zou nog prettiger zijn als je ook gratis zou kunnen retourneren met PostNL.

Anoniema

Vlotte levering. Prima befrijf!

Prima wat betreft aanschaf jeans, wat minder betreffende een Giacomo jas (beschrijving in webshop)

gb

Maatvoering van Giacomo jas klopt niet met werkelijkheid. In werkelijkheid maat s-m-l-xl-xxl. Ik zag een jas die ik wilde bestellen maar op uw webite stond maat 42 of 44. Het was avond dus wilde ik... Maatvoering van Giacomo jas klopt niet met werkelijkheid. In werkelijkheid maat s-m-l-xl-xxl. Ik zag een jas die ik wilde bestellen maar op uw webite stond maat 42 of 44. Het was avond dus wilde ik de volgende ochtend bellen om te vragen of dit een Xl of XXl is. Helaas.......volgende ochtend was de jas verkocht.
Da aankoop van mijn MAC broek verliep prima. Foto van de broek was niet helemaal als in werkelijkheid (in mijn geval was de broek in werkelijkheid mooier. Foto's andere webshops kwamen beter overeen met de werkelijkheid.

Hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer dat u te laat was met het bestellen van de jas.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer dat u te laat was met het bestellen van de jas.
Helaas hanteren niet alle merken dezelfde maatvoering. Daarvoor hebben wij tabel met uitleg geplaatst waar u na kunt kijken welke maten gelijk zijn (S=36 , M=38, etc.). Deze informatie vindt u direct onder de maatkeuze als u klikt op het woord "maatinformatie".

Evelyne

Prima en snelle service.

De snelle levering is een groot plus punt.

Ik zou een Afterpay mogelijkheid veel fijner vinden, dan zou ik wellicht meer en sneller iets bestellen.

Eerste keer besteld en heel goed bevallen goede prijs snel geleverd top

nee

nee

Mijn ervaringen met NummerZestien zijn heel goed. Snelle levering en keurige afhandeling retouren.

Snelle bevestiging/verwerking van de retouren en informatie via persoonlijke email. Fijn!

Als een product uitverkocht is, zou het niet meer zichtbaar moeten zijn. De site mag wel iets sneller werken.

Hartelijk dank voor uw feedback.
Alle artikelen op onze site zijn in principe uit voorraad leverbaar. Helaas komt het incidenteel wel eens voor dat er een foutje in het voorraadsysteem zit, dat een artikel niet juist geprijsd is of dat we het bestelde artikel gewoonweg niet kunnen vinden.
Gelukkig gaat het hier om incidentele gevallen. U mag ervan uit gaan dat wij de artikelen uit uw bestelling direct kunnen leveren.