Tot nu een goede ervaring

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
De snelheid van de levering was zo te zien niet naar wens.
Beste klant,
De snelheid van de levering was zo te zien niet naar wens.
U heeft gekozen voor verzending via Kiala, een 48-uurs service. Uw bestelling van 6 jan in de avond is bij ons op 7 januari verstuurd. Op 8 januari kwam uw pakket aan het bij sorteercentrum en op 9 januari kon het pakket afgehaald worden bij het door u uitgekozen Kialapunt. Keurig volgens regels. U heeft uw pakket op 13 januari afgehaald.
Als u uw bestelling graag sneller wenst te ontvangen, kunt u beter kiezen voor bijvoorbeeld Pakje Gemak, via deze service kunt u uw bestelling al de volgende werkdag na 16.00 uur afhalen bij het afhaalpunt.
Team Nummer Zestien.

De producten werden netjes bezorgd in een nette verpakking. Het was er heel snel!

Ik had een jurk , een legging en een onderrok besteld. Los vaan elkaar. Het was er heel snel! Goede kwaliteit.

Nee.

Prima bedrijf met goede bestelvoorwaarden, zoals gratis retourneren (heel prettig).

Gratis retourneren en het kunnen inwisselen van de webshopgiftcard.

Prima. Alleen houd ik niet van bezorgkosten en retourkosten.
Soms denk ik dan ga wel in een winkel passen ipv bestellen anders al kosten gemaakt als het product niet bevalt.

Mooie kleding en producten. Top.
Fijn dat ook de materialen vermeldt staan.

Ja, vind alleen kiala punten vervelend om te retourneren. Veel punten zijn afgelopen jaar weggegaan bij ons in de buurt.
Liever DHL of TNT zonder retourkosten!

Zeer positief.

Goede snelle levering

Tania Rios

Ik bestelde een pakje en een mutsje uit de sale helaas kreeg ik pas na betaling een mail dat het pakje niet meer leverbaar was en dat ik alleen het mutsje opgestuurd kreeg. Het mutsjw en de... Ik bestelde een pakje en een mutsje uit de sale helaas kreeg ik pas na betaling een mail dat het pakje niet meer leverbaar was en dat ik alleen het mutsje opgestuurd kreeg. Het mutsjw en de verzendkosten kwamen daardoor nog duurder uit dan een mutsje uit de nieuwe collectie. Ik heb hier over gemaild en ik kreeg al snel reactie terug dat het mutaje retour gezonden werd en het voledige bedrag terug op mijn rekening zou komen. Ik heb het geld nog niet terug en hoop dat dit geregeld word.

Snelle reacties op mail en vriendelijke mensen.

Informeren over de status van de terug gezonden bestelling

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Beste Klant,
Helaas krijgen wij niet altijd direct telefonisch contact om te overleggen of een bestelling die niet compleet is, toch uitgeleverd moet worden of geannuleerd mag worden. In uw geval is het begrijpelijk dat u de bestelling niet wenst te ontvangen. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de oplossing. Het complete bestelbedrag heeft u inmiddels al retour ontvangen.
Team Nummer Zestien.

t.godfriedt

Twee keer bestelling gedaan in korte tijd. prima gegaan

blijft goed op de hoogte houden van de bestelling.

nee heb ik niet

Monique

Makkelijk besteld, snel geleverd.
Heel blij met m'n bestelling.

Frank smetsers

Goede en snelle afhandeling van bestellingen.
Goede producten

Makkelijke website, waardoor bestellen makkelijk gaat