Had geen bevestigingsmail gehad . Na telefonisch contact met een vraag hierover, bleek dat er een type foutje in mijn mailadres zat. Werd direct gecorrigeerd en kreeg alsnog de bevesting. Prima... Had geen bevestigingsmail gehad . Na telefonisch contact met een vraag hierover, bleek dat er een type foutje in mijn mailadres zat. Werd direct gecorrigeerd en kreeg alsnog de bevesting. Prima opgelost.

Gooed, jammer dat het shirt te ruim is

nee

nee

Goede ervaring, zie onderstaande

Duidelijke website, niet nodig account aan te maken (groot pluspunt, ik kom om in de wachtwoorden), snelle levering waarvan ik op de hoogte werd gehouden. Verzendkosten via kiala zijn te overzien.

Het is altijd fijn als iets besteld en geretourneerd kan worden zonder verzenkosten (maar ik weet niet of dat haalbaar is, kiala goed alternatief)

Goed en snelle levering.

Top!

Snelle levering! gratis retour en bij 75 euro al gratis verzending

Ik zou meer bestellen als het ook op rekening kon. Dus achteraf betalen met acceptgiro. Het dichtsbijzijnste Kiala punt is de voor mij erg ver weg!

Perfect!! Snelle levering, gratis retour!

snelle levering, gratis retour vind ik belangrijk!

nvt

Ben zeer tevreden en vind dat ze ook leuke merken erbij hebben die je niet in elke winkel ziet hangen. Zowel kleding als accesoires.

Prima zoals het nu gaat

Misschien ook een spaarsysteem wanneer je regelmatig via Internet een bestelling doet bij Nummer Zestien.

Marc Puttemans

Prettige en positieve ervaring

Voor de bestelling van een windjack om uitleg gevraagd over de kwaliteit, welke niet duidelijk was omschreven op de website.
Ik kreeg een prompte en duidelijke reactie, welke ook overeenkwam...
Ik kreeg een prompte en duidelijke reactie, welke ook overeenkwam met de levering achteraf.

Marloes

Goede snelle levering, veel keus.

Fijn dat je zowel merk volwassen kleding en kinderkleding kunt bestellen. Verzendkosten zijn laag en retourneren is gratis. Daar selecteer ik mijn webwinkels op.

Nog niet, moet nog even zien hoe mijn retour wordt afgehandeld.

Goed en snel verloop van bestellen tot levering. Geen ervaring met aftersales, maar gezien verloop bestelling verwacht ik dat dit net zo zal verlopen