Ik heb een voorkeur merk van kleding en ik kan het er vinden

veel keuze
overzichtelijk

neen

Zeer snelle levering, prima communicatie

Ik heb een tas aangeschaft. Vind het zelf prettig wanneer hier fotos vanuit verschillende invalshoeken geplaatst worden + een model die tas draagt. Dan kan ik beter zien welke verhoudingen de tas... Ik heb een tas aangeschaft. Vind het zelf prettig wanneer hier fotos vanuit verschillende invalshoeken geplaatst worden + een model die tas draagt. Dan kan ik beter zien welke verhoudingen de tas heeft. Extra beelden dus waar mogelijk!

SvanVelden

Het is me goed bevallen en dus zeker voor herhaling vatbaar!

Product was goed te vinden, via Google kwamen jullie in beeld.

Bij de sjaal die ik zocht stond 1mt. Alleen zegt dat niet zoveel! Ik hoopte dat hij goed zou zijn voor mijn zoontje van 5 maanden. Mss makkelijker om de lengte van de sjaal te vermelden. Ging om de... Bij de sjaal die ik zocht stond 1mt. Alleen zegt dat niet zoveel! Ik hoopte dat hij goed zou zijn voor mijn zoontje van 5 maanden. Mss makkelijker om de lengte van de sjaal te vermelden. Ging om de z8 sjaal Vinny.

Zeer tevreden, snelle levering, alleen verzendkosten nogal hoog voor alleen ondergoed

Wijnand

Supermooie website; de mooiste van Nederland die ik heb gezien (ja, ook t.o.v. de grote merken en concerns). Sympathieke, persoonlijke bevestiging na aankoop, ook al heb ik Nieke of collega nog... Supermooie website; de mooiste van Nederland die ik heb gezien (ja, ook t.o.v. de grote merken en concerns). Sympathieke, persoonlijke bevestiging na aankoop, ook al heb ik Nieke of collega nog nooit ontmoet. Stuur me een keer jullie foto!

Persoonlijke touche en mooie, kleurechte weergave op de site.

Stuur een foto van Nieke of collega mee die bevestiging sturen, dat maakt het nog persoonlijker. Verder: gratis verzending indien mogelijk op ALLE aankopen!

Prima ervaring met het bedrijf.
De levering was snel en goed.

Esther

Prima, netjes te bestellen en af te rekenen. Snel geleverd.

Snel , netjes. Makkelijk betalen.

Nieuwsbrieven komen nu te vaak. Ook wat ik niet wilde zoals kinderkleding. Iets meer customizen

Super! Ik word telefonisch heel netjes te woord gestaan en de levering is snel.

service aan de telefoon

Ik bestel regelmatig online bij Nummer 16. Goede collectie, snelle levering. En als ik twijfel ga ik naar de winkel toe.

Zeer vriendelijke en snelle mails. Supergoede navigatie en goede duidelijke fotografie van de producten.

Ik bestel regelmatig bij nummer 16 maar vind het jammer dat ik niet kan sparen (voor een korting bij x-aantal punten). Kan in de winkel wel, niet online! Balen.

Perfect. Snelle levering. Leuk aanbod aan kleding.