Annemieke

Prima website, mooie kleding.

Prima website, mooie kleding!

Ik vind het vervelend dat je meer kosten moet betalen voor thuisbezorgen. Wat is voor uw winkel financieel gezien het verschil om het te laten bezorgen in een kiala-punt of bij de klant thuis? Moet... Ik vind het vervelend dat je meer kosten moet betalen voor thuisbezorgen. Wat is voor uw winkel financieel gezien het verschil om het te laten bezorgen in een kiala-punt of bij de klant thuis? Moet dit echt 2,- verschil zijn? Dat vind ik echt een minpunt, volgens mij moet dit anno 2014 toch niet meer nodig zijn?!

Nico den Haak

Mooie website, leuk assortiment. Snelle en correcte afhandeling webshop artikelen.
Scherpe aanbiedingen in de sale, waar ik onverwacht prachtig slagen kon.

Snelheid afhandeling, groot gemak gebruik webshop. Je voelt je ook met sale koopjes serieus genomen.

Geen.

Twee mooie broeken gekocht van maison scotch. Nu voordelig geprijsd en snel verzonden. Prima service

Duidelijke site
Mooie kleding

Snelle levering.

Goed, snel

Snel producten geleverd. Fijne dat terugsturen gratis is, maakt het besluit om te bestellen altijd wat makkelijker! En ook makkelijk dat het retourlabel meegestuurd wordt.

De producten werden verzonden in een dunne plastic verpakking. Misschien kan dit beter in dozen gedaan worden.

inge van der staaij

Klantvriendelijk, snelle levering, snelle afwerking als je iets retour stuurt. Duidelijk en simpel retour te sturen. Kwam vroeger in de winkel, door verhuizen bestel ik er nu graag online.

zie bovenstaande.

online ook punten sparen zou wenselijk zijn.

Net rok en blouse gekocht

Communicatie en levering

Ik bestel regelmatig kleding in de webshop van dit bedrijf. Tot nog toe naar volle tevredenheid: snelle levering en, in het geval een kledingstuk retour gaat, een snelle afhandeling en terugboeking... Ik bestel regelmatig kleding in de webshop van dit bedrijf. Tot nog toe naar volle tevredenheid: snelle levering en, in het geval een kledingstuk retour gaat, een snelle afhandeling en terugboeking van mijn geld.

Snelle levering en snelle verwerking van eventuele retouren.

Ik heb alleen ervaring met de webshop.