Keurige communicatie en snelle verwerking!

- 14 dagen bedenktijd.
- nette site
- leuke merken
- Leuk dat ik de promotiecode die ik had zelfs boven op de reeds saleprijzen kon indienen!

Houd de site zeker in de...
- 14 dagen bedenktijd.
- nette site
- leuke merken

Houd de site zeker in de gaten!

Ondanks de goede/duidelijke inzoomfunctie op de site, waren de materialen van hetgeen ik besteld heb anders dan verwacht. Tegelijkertijd realiseer ik me dat dat op foto altijd moeilijk te 'vangen'... Ondanks de goede/duidelijke inzoomfunctie op de site, waren de materialen van hetgeen ik besteld heb anders dan verwacht. Tegelijkertijd realiseer ik me dat dat op foto altijd moeilijk te 'vangen' is. En het kan even zo goed aan mijn eigen interpretatie liggen!

I. Lammers

Zeer snelle levering. Fijn retourneren via kiala-punt en snelle afhandeling hiervan!

Ruime collectie. Snelle levering. Retour via Kiala punt vind ik erg prettig en zeker.

Post werd aangeboden via TNT zinder dat daarvoor handtekening benodigd was. Vond ik niet fijn. Post was in de brievenbus van het werk gestopt en niet bij de receptie afgegeven. Ik was even vang dat... Post werd aangeboden via TNT zinder dat daarvoor handtekening benodigd was. Vond ik niet fijn. Post was in de brievenbus van het werk gestopt en niet bij de receptie afgegeven. Ik was even vang dat iemand anders het pakket in ontvangst had genomen omdat op de TNT app het pakket als afgeleverd stond.

Prima, snelle levering.

Snelle levering echt super

Ostendorf

Mijn eerste ervaring was meten niet best.
Er waren twee fouten. Twee broeken die ik bestelde waren 4 maten kleiner: 25 ipv 29.
Over een broek was ik vooral erg enthousiast en die bleek...
Mijn eerste ervaring was meten niet best.
Over een broek was ik vooral erg enthousiast en die bleek toen niet meer leverbaar!
Balen!!!

Informatie op de webside goed

Prima ervaring. Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk en snelle levering

goede ervaring

Kees

Prima service, snelle levering.