Kleding gekocht

Snelle levering duidelijke website

Martine

Prachtige kleding, snelle service en goede sale!

Jeroen

Vaker de site bekeken voor kleding. Erg goede aanbiedingen, scherpe prijzen. Snel verzonden wat erg prettig is!

Overzichtelijke site. Per merk te sorteren, super!

Gratis verzending vanaf lagere prijs

Ingrid van der Veen

Prima, snel , netjes geregeld

ook een persoonlijke mail, met betaling is binnen en pakket wordt verzonden

Ik dacht dat ik op een gegeven moment ook nog een mail kreeg dat het pakket bij het ophaalpunt was (ging er vanzelf maar naar toe)

Over after sales heb ik eigenlijk geen mening, maar...

Over after sales heb ik eigenlijk geen mening, maar moet een oordeel invullen beter een optie geen mening dan zo maar een mening over iets geven wat eigenijk dan niet betrouwbaar is!

Blond

Groots! Complimenten voor het aanbod en goede service!

Eefje

Uitmuntend

Prettige en duidelijke communicatie

Polak

Goede site,
Eenvoudig te bestellen,snelle afhandeling.
Minpuntje:verschillende verzendkosten.
Zelf heb ik Kialapunt gekozen,was prima.

Netjes en goede levering

Bestelling geplaatst van kinderkleding, helaas slechte service en zeer langzame levering (ruim 1 week ipv 48 uur)

Op de website staat dat via Kiala binnen 48 uur wordt geleverd, het heeft bij mij ruim een week geduurd.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Er is inderdaad iets misgegaan met uw zending, in eerste instantie is deze bezorgd bij een verkeerd Kialapunt. Hierdoor moest deze weer terug naar het sorteercentrum om vervolgens uw pakket bij het juiste Kialapunt te bezorgen.
Incidenteel worden er helaas soms fouten gemaakt, mede namens Kiala onze excuses hiervoor.
Team Nummer Zestien