L van Haagen

Slecht

Tot nu toe niks

Na 2 weken nog niets ontvangen en ook geen bericht.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Mw van Haagen,
Zoals al met u gecommuniceerd is er helaas bij Kiala wat mis gegaan met de verzending en zijn zij uw zending uit het oog verloren, ondanks de track & trace code.
Wij...
Beste Mw van Haagen,
Wij hebben uw bestelling inmiddels opnieuw aan u verstuurd.
Het spijt ons dat het mis is gegaan met de eerste verzending, mede namens Kiala nogmaals onze excuses hiervoor.
Team Nummer Zestien

Veronique Broekhoff

Superservice! Een dag na m'n bestelling was er een actie 20% korting...even gemaild en ik kreeg binnen twee dagen 20% van het aankoopbedrag teruggestort! Snelle levering en hele mooie broek! Heel... Superservice! Een dag na m'n bestelling was er een actie 20% korting...even gemaild en ik kreeg binnen twee dagen 20% van het aankoopbedrag teruggestort! Snelle levering en hele mooie broek! Heel blij mee!

Dahné Cornelussen

Ik heb hier afgelopen week een portemonnee van Noosa gekocht. Goede ervaring, werd direct goed afgehandeld en snel verstuurd.

Digitaal inleveren van Fashioncheques mogelijk. Grote collectie.

Ik heb nog geen verbeterpunten of tips. Ik ben over alles tevreden. Ga zo door!

B. de Widt

Prima en snelle afhandeling!

Prima, goedkoper dan adviesprijs!

Prijs

Jet

Ik heb het nog niet ontvangen!!!

netjes direct een mail

levering of hoe ver de levering is?

Reactie Nummer Zestien:

Beste Jet,
Zoals al met u gecommuniceerd is er helaas bij Kiala wat mis gegaan met de verzending en zijn zij de zending uit het oog verloren, ondanks de track & trace code.
Wij hebben...
Beste Jet,
Wij hebben het orderbedrag inmiddels retour gestort op uw rekening.
Het spijt ons dat het mis is gegaan met de verzending, mede namens Kiala nogmaals onze excuses hiervoor.
Team Nummer Zestien

Zwierenberg

Heel goeden snel

Snelle levering, netjes ingepakt

Minke De Weger

Heel erg goed! snelle aflevering mooi verpakt!

hele snelle levering

R Goorts

Het was een gezellige avond het eten was zeer goed de bediening was uitstekend alleen het toilet dat je naar buiten moest was minder dat was jammer maar daar kun je niets aan doen dat is overmacht... Het was een gezellige avond het eten was zeer goed de bediening was uitstekend alleen het toilet dat je naar buiten moest was minder dat was jammer maar daar kun je niets aan doen dat is overmacht je kunt altijd stukken krijgen. Groetjes R Goorts Lobeliastraat 7 5462 BH Veghel.