v gorp

Ik heb vorige week een shirt retour gestuurd en nog niets vernomen...

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van Gorp,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Beste mevrouw Van Gorp,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Uw retourzending hebben wij 25 maart jl ontvangen en verwerkt. U heeft hier inmiddels ook een bevestiging per mail van ontvangen.
Team Nummer Zestien

Goede site, makkelijk zoeken, duidelijk.

Danielle

Super mooie kleding, snelle levering

De klanten kaart aan webshop koppelen

Perfect.. goede levering

Ben zeer tevreden over dit bedrijf

Super communicatie.
Alles wordt netjes en correct geregeld!!
Chapeau!

Anita

Als ze het foute artikel nu wel goed opsturen, prima. Jammer dat je de retour verzendkosten zelf moet betalen. Het is niet mij fout.

Snelheid van de levering

Reageren op mails die retour zendingen melden. Er is een foutje gemaakt met de maat. Een andere maat toegezonden dan besteld. Hier geen reactie op gekregen. Ik moet er nu zelf achteraan want het... Reageren op mails die retour zendingen melden. Er is een foutje gemaakt met de maat. Een andere maat toegezonden dan besteld. Hier geen reactie op gekregen. Ik moet er nu zelf achteraan want het is wel betaald. Dat is erg jammer..

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Kandelaars,
Wat vervelend dat uw bestelling niet correct verwerkt is, onze excuses hiervoor!
Beste mevrouw Kandelaars,
En dan lijkt alles fout te gaan, normaliter worden alle e-mails binnen 24 uur beantwoord.
Wij hebben u in elk geval een e-mail gestuurd zodat we e.e.a. alsnog keurig op kunnen lossen. En ook uw portokosten worden natuurlijk vergoed.
team Nummer Zestien

Veel keuze en snelle levering

leuke merken en goede keus. Snelle levering.

aangeven wat de voorraad is van een product zodat je weet hoe snel je moet bestellen.

De rooij

Goed....wat vervelend is dat de website vaak vast slaat zowel op de iPad als op verschillende pc 's