betalen achteraf

Brouwer

Het ontvangen en retour sturen gaat prima!
Alleen wel jammer dat je bij Kiala moet zijn om iets
Gratis te verzenden.. Moet ook bij postkantoor kunnen. Verder is alles goed verlopen.

Artikels op voorraad, vragen beantwoorden, retouren en geld terug ontvangen. Bezorgen en met track en tracé code.

Beschrijving over artikel. Meningen van anderen wat die van het product vinden. Hoe het product zit of valt.

Ellen

Ruime keuze, redelijk snelle levering alleen jammer van de verzendkosten.
Ben wel heel tevreden met mijn bestelling.

Overzichtelijke site,ruim assortiment, redelijk snelle levering.Bedrijf levert snel maar via Kiala laten bezorgen duurt een aantal dagen.Als je hier rekening mee houdt is dit ok.

Jammer van de verzendkosten. De meeste bedrijven rekenen dit niet meer. Als ik bij een andere zaak zonder verzendkosten kan bestellen doe ik dat liever maar aangezien het assortiment bij jullie... Jammer van de verzendkosten. De meeste bedrijven rekenen dit niet meer. Als ik bij een andere zaak zonder verzendkosten kan bestellen doe ik dat liever maar aangezien het assortiment bij jullie groter is heb ik bij jullie besteld. Kortom...dit gaat in de toekomst denk ik klanten kosten.

Buitenhuis

Overzichtelijke site, makkelijk om op maat, merk en geslacht ed te zoeken. Snelle levering.

ite is erg overzichtelijk

Levering

Carli Ouburg

Na een paar x in de winkel iets gekocht te hebben,ben ik voor de sale naar de website gegaan.

Nadat de bestelling op een verkeert nr.was bezorgd kreeg ik een mail dat het niet klopte en is het direkt rechtgezet.ook makkelijk dat je de niet gekozen kleding in de winkel kan terug brengen!

Werd niet even gekeken of er iets leuks of andere maat was,had ik zelf wel gedaan,of even aandacht op de voorjaars collectie gegeven.heb een tijdje terug bij u gesolliciteerd en had dat zelf wel... Werd niet even gekeken of er iets leuks of andere maat was,had ik zelf wel gedaan,of even aandacht op de voorjaars collectie gegeven.heb een tijdje terug bij u gesolliciteerd en had dat zelf wel gedaan.

ida Hennissen

Goed en snelle levering

M. Tritsmans

Snelle levering, product helemaal ok

Problemen gehad bij online betaling. Was niet duidelijk dat betaling gelukt was en hierdoor per ongeluk twee keer betaald. Is wel onmiddellijk door jullie teruggestort, waarvoor dank.

Sann Westland

Goed, snelle service

van Beuzekom

Mooie collectie, goede service

duidelijk aangegeven maatvoering per artikel / merk