Hannah

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle bezorging,

snelle bezorging
duidelijke website

foto's van de kleding zouden wat mij betreft beter/mooier kunnen. Bijv. ook bepaalde kledingcombinaties laten zien op de pop.

Maaike Eltink

Verschillende manieren versturen of in winkel ophalen

Nee

girlpower

Supersnelle service!

Hele snelle service en perfect dat het gratis retour kan! Dat is een hele goede service!

Ik heb mijn bestelling retour gedaan maandag 13 januari en tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad van dat jullie het ontvangen hebben. Dat is niet prettig voor de klant, wij wachten toch op... Ik heb mijn bestelling retour gedaan maandag 13 januari en tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad van dat jullie het ontvangen hebben. Dat is niet prettig voor de klant, wij wachten toch op een berichtje dat het is aangekomen. Het is via het Kiala punt gegaan. Kunt u mij alsnog vertellen dat het is aangekomen en wanneer ik mijn geld terug krijg? Dat is volgens de site binnen enkele werkdagen. Alvast bedankt!

Mooie duidelijk website. Snelle levering.

Susanne Stamnitz

Verstehe leider nicht, was ich hier eintragen soll, sorry...

Alles bestens, toller Service, schnelle Lieferung, tolle Produkte und SUPER Angebot. Note 1 +++

Alles perfekt. Ich wuesste nicht, was man da noch verbessern koennte. Oder vielleicht doch: Eine Uebersetzung in die deutsche Sprache ;-)

frese

Uitstekend

alles

Ik had een bestelling gedaan boven de 75eurozodat ik geen verzendingskosten moest betalen. Er was een artikel niet meer op voorraad en heb daarover een mailtje gehad. Ik had nog nooit zo een... Ik had een bestelling gedaan boven de 75eurozodat ik geen verzendingskosten moest betalen. Er was een artikel niet meer op voorraad en heb daarover een mailtje gehad. Ik had nog nooit zo een vriendelijk mailtje gehad van een webwinkel! Het enige waar ik nog op wacht is het geld dat ik moet terugkrijgen van dat artikel dat er niet meer was. Maar ik denk dat dit wel in orde komt. Ik woon in België en ik vond dat ik mijn bestelling heel rap had. Ik ga zeker nog bij hun bestellen. Ze zijn heel klantvriendelijk. Website is heel duidelijk en gemakkelijk te gebruiken.

Heel klantvriendelijk en snelle levering!

Het geld dat ik moest terugkrijgen van een artikel dat er niet meer was dat neemt wel wat tijd in beslag.

C.M. Peek-Verwoert

Ik ken dit bedrijf al een hele tijd. Op de Kempervennen naar Bladel. Mooie zaak.

Goede merken.

Tineke