goede ervaring.

Had gekozen voor verzending via Kiala helaas werkt Kiala de verzendstatus slecht bij. Op maandag was het pakket opgehaald maar dat was woensdag pas bijgewerkt op de track en trace en toen kreeg ik 2... Had gekozen voor verzending via Kiala helaas werkt Kiala de verzendstatus slecht bij. Op maandag was het pakket opgehaald maar dat was woensdag pas bijgewerkt op de track en trace en toen kreeg ik 2 uur later gelijk het bericht dat het opgehaald kon worden

Natasja

Peterien

Prima en netjes alles op tijd.

prima en netjes alles op tijd.

irish red

Ik heb en pims and pearls bedel besteld en die was er inderdaad de dag erna al. Keurig verpakt. Dank voor deze snelle behandeling.

De snelle afhandeling. Cia de mail werd ik op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

M.Nobel-Kau

Professioneel

Erg snelle levering, uitstekend en een absoluut klantvriendelijk gebaar, want immers betaald men online ook direct en gaat zo doende ook van een directe levering uit. Net als in de winkel, dat heeft... Erg snelle levering, uitstekend en een absoluut klantvriendelijk gebaar, want immers betaald men online ook direct en gaat zo doende ook van een directe levering uit. Net als in de winkel, dat heeft het "dit" team goed begrepen.

neen

TOP!!!

Super snelle service. Makkelijk te bestellen en overzichtelijke site. Retour is ook snel verwerkt en het bedrag terug gestort ook super snel. Een aanrader om bij NummerZestien te bestellen.

Geen.

Snelheid

Vervaet

Zeer goed

De vlotte levering

neen

alex

Ervaring is goed.

het bestelgemak was ik zeer over te spreken

geen, ben zeer tevreden