Riem besteld en de volgende dag in huis.

Snelle levering!

Duidelijke site, vrij snelle levering

Duidelijke site, vrij snelle levering

Pedicure

Goede ervaring met de webwinkel

Goede ervaring met de webwinkel

Nathalie Wolfs

Nathalie Wolfs

Zeer snelle reactie op mijn mail en zeer snelle afhandeling van de bestelling en een goede communicatie daarbij!

Nee, eigenlijk niet, ben erg tevreden.

Jane

Prima, snelle levering.

Prima, snelle levering.

Patricia

Prettig en snel

prettig en snel

Vicki De Baerdemaeker

Aankoop

de betalingsmogelijkheden. De foto's zijn goed. De afgebeelde kleur is ook echt de kleur die je ontvangt, wat bij veel websites niet zo is.

meer details over het product, zijnde de kwaliteit van de stof en de snit. Misschien is een maattabel ook niet slecht, sommige merken hebben in vgl een kleinere small dan andere (ik noem maar Franse... meer details over het product, zijnde de kwaliteit van de stof en de snit. Misschien is een maattabel ook niet slecht, sommige merken hebben in vgl een kleinere small dan andere (ik noem maar Franse of Italiaanse bv.) Als er zou kunnen vermeld worden of het nauwsluitend is of gewone snit, is men al meer geholpen in het kiezen van de maat.

C

Mooie kleding op de site. Fijn, dat je gratis kan retourneren via Kiala. Ben hier heel blij mee.

Gratis bezorging en gratis retourneren.
Mooie kleding. Als je belt zijn ze heel vriendelijk.

Steffi

Sehr schnelle Bearbeitung und auch Lieferung der Bestellung nach Deutschland :-)

Sehr zufrieden.

Alles sehr gut gelaufen.

P. Spoelstra

Prima webwinkel. Kleine vertraging door de sinterklaasdrukte, maar men ging het meteen uitzoeken. Erg vriendelijk en goed geholpen.

Levering duurde wat langer dan verwacht. Toen ik belde gaf een heel vriendelijke dame aan dat het waarschijnlijk kwam door de Sinterklaasdrukte. Ze ging er voor de zekerheid evengoed even achteraan... Levering duurde wat langer dan verwacht. Toen ik belde gaf een heel vriendelijke dame aan dat het waarschijnlijk kwam door de Sinterklaasdrukte. Ze ging er voor de zekerheid evengoed even achteraan bellen om het te controleren. Daarna heeft ze keurig terug gebelt om te laten weten dat het waarschijnlijk die zelfde dag bezorgt zou worden. En dat klopte. Heel vriendelijk en een goede service.