Bianca Schlief

Ik heb een winterjas besteld. Die werd per ongeluk naar een verkeerd adres gestuurd. Uiteindelijk wel bij mij terecht gekomen. Ondanks dat het bedrag ook per ongeluk terug werd gestort en ik het... Ik heb een winterjas besteld. Die werd per ongeluk naar een verkeerd adres gestuurd. Uiteindelijk wel bij mij terecht gekomen. Ondanks dat het bedrag ook per ongeluk terug werd gestort en ik het geld nog een keer over moest maken, ben ik wel heel tevreden. De contacten met de dames van de webshop waren heel prettig en maakte alles weer goed.

Ja, het persoonlijke contact met de dames van de webshop. Ze hebben me heel goed op de hoogte gehouden.

De jas werd naar een verkeerd adres gestuurd en het geld per ongeluk teruggestort. Weet niet of daar verbeterpunt in zit of dat het gewoon toeval was.

Ja

ja

C.J. Pauw

Betreft eerste aankoop.

Betreft eerste aankoop.

Informatie bij de producten kan mss iets uitvoeriger, bijv: hoe model 'valt': klein,normaal, ruim tov gebruikelijke maat (vooral bij jeans)

hoeks

Retourzending via kialapunt, daardoor makkelijk en gratis retour

Op de sensoren staat de maat in 38, 40 etc., terwijl de maat dan bij levering m of l is, hierdoor wordt dan een foutieve maat geleverd

Snel en correct

Snel en correct

Heb geen retour label ontvangen

Helma de groot

Nee

Nee

M.C. den Heijer

Zoekmachine op website, filteren maten, top!

karin

Overzichtelijke site, leuke collectie

Overzichtelijke site, leuke collectie, leveren bij Kiala

Duurde 2-3 dagen voor het bij Kiala was,had wellicht sneller gekund. En jammer dat er verzendkosten bijkwamen.

Nancy

Super snelle levering en service

Snelle levering en klantgericht. Klant voelt zich echt koning

Misschien extra check of juiste product verstuurd wordt.

Online bestellen ging makkelijk en de bestelling was erg snel in huis. Fijn!

Online bestellen ging makkelijk en de bestelling was erg snel in huis. Fijn!

Als je een product selecteert en bekijkt en vervolgens terug wilt naar het overzicht, dan kwam ik niet direct op de plaats terug waar ik gebleven was. Dat zou wel prettig zijn!