m vietor

Erg goed

erg goed

Anita

Prima! Heel makkelijk!

snelheid, service, medewerking. Allemaal top!

M.

Label van de jas was niet verwijderd. Dit is goed opgelost en er zijn excuses gemaakt. Ik zou het aardig hebben gevonden als er een korting of tegoedbon bij de terugzending had gezeten. Heeft me... Label van de jas was niet verwijderd. Dit is goed opgelost en er zijn excuses gemaakt. Ik zou het aardig hebben gevonden als er een korting of tegoedbon bij de terugzending had gezeten. Heeft me namelijk erg veel tijd gekost. Bellen, pakje naar kiala-punt en vervolgens vrijdag horen dat het maandag verzonden zal worden. Kan wel sneller en klantvriendelijker dus.

In deze enquête heeft u het over aftersales. Misschien niet een term die bij iedereen bekend is

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw,
Onze excuses voor het niet verwijderen van het beveiligingslabel.
Beste mevrouw,
Onze excuses voor het niet verwijderen van het beveiligingslabel.
Wij verwerken nagenoeg alle retourzendingen op de dag van ontvangst. In verband met drukte is dat soms wel na de deadline van het versturen van de pakketten. En dat betekende in uw geval van vrijdagavond, dat de terugzending aan u niet eerder dan maandag verstuurd kon worden. Postnl verwerkt in het weekend geen nieuwe zendingen.
Wij zullen het verwijderen van de labels zeker aankaarten in het team zodat we in de toekomst extra attent zijn op het verwijderen hiervan.
Groet van Team Nummer Zestien.

Chantal Esman

Mooie website, mooie merken

A.G. Schlimback

keuze uit diverse merken

hulp bij maat

de Ruiter

Duidelijk, snel

Mogelijkheid om achteraf te betalen

Teddy4

Gemakkelijk, duidelijk en snel

gemakkelijk, duidelijk en snel

duitsland

Super!!

Super!!

Gratis verzending vanaf 45, - €

Pascale

Duidelijke website, snelle levering naar België en vriendelijk mailverkeer !

Duidelijke website, snelle levering naar België en vriendelijk mailverkeer !