Y. Aerts

Mooie site en gevarieerd aanbod

Om producten te retourneren (gratis) kan dit alleen via Kiala en dat aanbod is in mijn woonplaats onlangs geschrapt. Wellicht mogelijkheden met een antwoordnummer... Want dit weerhoudt ons er wel... Om producten te retourneren (gratis) kan dit alleen via Kiala en dat aanbod is in mijn woonplaats onlangs geschrapt. Wellicht mogelijkheden met een antwoordnummer... Want dit weerhoudt ons er wel van ons in de toekomst te bestellen.

Mariola

Super fijne webwinkel

supersite

neen

Hoeflaken

Leuke winkel

Pascale

Uitgebreid assortiment, snelle levering en ook bij sale artikelen wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Charlot

Gewoon goed!

Gewoon goed!

nee

nee

Marjo Innemee

Ik heb via een vriendin van u gehoord. Dit is de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan. Ik vond het overzichtelijk en gemakkelijk.

De bestelling is in één oogopslag te zien met de foto’s erbij. Heb je je vergist dan is het meteen te verhelpen. Prima!

Wendy

Inge Mulder

Prima service

Snel en duidelijke info over gedane bestelling

Foto’s van kleding kunnen duidelijker en meer info over details kleding. Zoals soort stof en afmeting kleding.

Bloem

Top