Erg vriendelijk en behulpzaam.

Behulpzaam, doet moeite om de klant tevreden te stellen.

Als je bij internet wat hebt besteld en je komt het terug brengen in de winkel, krijg je geen bewijs dat je wat teruggebracht hebt. Nummerzestien werkt het betrouwbaar af. Maar het voelt raar dat je... Als je bij internet wat hebt besteld en je komt het terug brengen in de winkel, krijg je geen bewijs dat je wat teruggebracht hebt. Nummerzestien werkt het betrouwbaar af. Maar het voelt raar dat je ergens voor betaald hebt en terug gegeven dat je geen bewijs hebt dat je dat gedaan heb.

Goed.

Gemakkelijk geld terug krijgen in de winkel als je iets op de website hebt gekocht.

?

Debby Bareman

Snelle correcte levering! Met extra dikke duim voor retour wat snel verwerkt wordt en je geld wordt snel terug gestort!

Retour wordt snel afgehandeld!

Irma

Ik koop af en toe wat bij Zestien omdat ik de merken leuk vind en het product wordt snel geleverd.

doen wat ze aangeven.

De kleding laten zien op een persoon.

Wij hebben een jas besteld, op de site met bontkraag, maar die zat er niet bij en het bleek om een verkeerde foto op de site te gaan. We hebben gebeld en ons werd gezegd dat het in de omschrijving... Wij hebben een jas besteld, op de site met bontkraag, maar die zat er niet bij en het bleek om een verkeerde foto op de site te gaan. We hebben gebeld en ons werd gezegd dat het in de omschrijving goed stond en dat de foto wordt gewijzigd. Ik vind het jammer dat ik €5,- korting aangeboden krijg op een toekomstige aankoop bij het invullen van dit feedbackformulier en dat we die korting niet krijgen op de jas die wij hebben besteld waarbij de informatie op de site niet volledig juist was.

Prima levering, prima product

Zie onze ervaring.

Snele levering

terug betaling mag sneller

Neeltje

Leuke merken. Snelle verzending (volgende dag!) en gratis retourneren als het toch niet past!

Leuke kleding, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Marlous Looten

Keurige afhandeling van onze bestelling.

Pakket lag op afgesproken tijdstip bij het afgesproken afhaalpunt

Snelle bezorging