Gerda Bierens

Duidelijke informatie, goed bestelgemak en snelle levering

duidelijke informatie, goed bestelgemak en snelle levering

R. Ottevanger

Goed bedrijf, snelle service en levering

Goed bedrijf, snelle service en levering

Geen bericht gehad dat pakje bij Kiala binnen was

mieke haverkort

Supergoede en supersnelle bezorging

Ik heb op vrijdagmiddag rond 5 uur een trui besteld en zaterdagmorgen voor 9 uur had ik hem thuis. goed ingepakt en helemaal naar wens.

ivonne w

Super communicatie en meedenkend personeel, heel tevreden. Kreeg zelfs een foto toegestuurd om een noosa snake uit te zoeken, erg lief. bedankt

Meedenken, vriendelijkheid, snelle verzending

L. Ekkel

Ben sinds kort klant en tevreden.

Geen bijzonderheden

rijksen

Nummer zestien

nummer zestien

D. van der Meij

Super leuke kleding, uitstekende klantenservice en snelle bezorging ook met Kiala.

Uitstekende klantenservice, snelle bezorging ook met Kiala.

Tip: misschien willen sommige klanten liever achteraf betalen met acceptgiro. Dan betaalt de klant pas als hij/zij tevreden is met het artikel. Bij een retour hoeft de klant niet zo lang op de... Tip: misschien willen sommige klanten liever achteraf betalen met acceptgiro. Dan betaalt de klant pas als hij/zij tevreden is met het artikel. Bij een retour hoeft de klant niet zo lang op de terugstorting van zijn/haar geld te wachten.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van der Meij,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij zullen uw opmerking over het achteraf betalen meenemen in onze overwegingen bij toekomstige wijzigingen in onze shop.
Op...
Beste mevrouw Van der Meij,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Op dit moment is het zo dat, zodra wij een retourzending ontvangen, u het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen al terug op uw rekening heeft. Dat regelen we heel snel!
team Nummer Zestien.

m. holscher

Snelle levering goede aanbiedingen

?

Heidi

Super snelle service

Super snelle service

Mirjam Koelewijn

Winterjas besteld. Uitstekende service!

De behulpzaamheid van de medewerker waar ik telefonisch contact mee heb gehad voor het ruilen van de door mij bestelde winterjas was uitstekend. Ze hielp mij met het uitzoeken van de juiste maat,... De behulpzaamheid van de medewerker waar ik telefonisch contact mee heb gehad voor het ruilen van de door mij bestelde winterjas was uitstekend. Ze hielp mij met het uitzoeken van de juiste maat, pakte zelfs een meetlint erbij om iets exact op te meten. De nieuwe maat die ik heb opgestuurd gekregen paste perfect!

Na retourzending kreeg ik snel mijn geld terug!

Als een artikel groot/klein valt, graag erbij vermelden.