Manuputty

Snelle service vriendelijk personeel

Snelle service vriendelijk personeel

Geertje Holtrop

Prima website, goede klantenservice, snelle levertijd.

Prima website, goede klantenservice, snelle levertijd.

Op de site aangeven wat de verwachte levertijd voor een artikel is, en of bestelde artikel(en) wel/niet op voorraad is.

Snel en goed

Snel en goed

De Pauw

Heel snelle levering

Snelle levering, goed assortiment, wel hoge verzendkosten.

Snelle levering en goede informatie over verloop van de afhandeling van de order.

Hoge verzendkosten: 3,95 voor een shirtjedat gewoon door de brievenbus kan, vind ik veel. Het was dat het shirt dat ik wilde alleen nog bij Nummer Zestien in de goede maat te leveren was, anders had... Hoge verzendkosten: 3,95 voor een shirtjedat gewoon door de brievenbus kan, vind ik veel. Het was dat het shirt dat ik wilde alleen nog bij Nummer Zestien in de goede maat te leveren was, anders had ik het om die reden bij sen andere webshop besteld.

Prima service snelle levering en indien vragen wordt je vriendelijk te woord gestaan.

Bij vragen netjes te woord worden gestaan

Prima service.

Prima verlopen, gemakkelijk om te bestellen

Nog meer combinatietips van kleding op de website, zou het voor mij gemakkelijker maken om meer complete outfits aan te schaffen.

Sabine Hofmans

Slechte ervaring, kunnen zelf mss. niet zoveel doen aan het feit dat de leverdienst zijn werk niet goed doet, maar mogen de klant dan wel beter op de hoogte houden van het verdere verloop.

geen commentaar

Klanten beter op de hoogte houden van zendingen die niet tijdig de bestemming bereiken.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Hofmans,
In het grootste deel van de gevallen wordt een bestelling binnen de afgesproken verzendtermijn bezorgd.
U heeft inderdaad pech met de verzending van uw bestelling naar...
Beste mevrouw Hofmans,
U heeft inderdaad pech met de verzending van uw bestelling naar het buitenland: ondanks de juiste vermelding van het verzendadres is het pakket toch retour gestuurd naar ons. Ook Postnl kan hiervoor geen reden opgeven.
Zoals aan u doorgegeven is het pakket op dit moment aangekomen in een sorteercentrum in Nederland en verwachten wij het pakket een dezer dagen retour. Helaas heeft de traject enige dagen geduurd en konden wij u geen nieuwe informatie verstrekken.
Op het pakket zal een reden van terugzending vermeld zijn die wij met u zullen bespreken alsvorens het pakket aan u opnieuw te versturen. Op onze kosten natuurlijk.
Wij moeten dus nog even een beroep doen op uw geduld, maar wij zullen u op de hoogte houden.
team Nummer Zestien

NummerZestien.nl

Nee. Gewoon netjes.

Ik vond de hoeveelheid mailttjes die ik ontving wel wat overdreven, maar neter te veel dan te weinig. En het werd een dag later dan vermeld geleverd, maar dat lag denk ik aan het postbedrijf.

Barbera

Duidelijk en snel