Zeer goed!

ik vind dat jullie heel adequaat reageren op reacties/vragen of een klacht. ik had vorig jaar een jurk van sandwich gekocht die na 1 keer dragen stuk was, en ik kon het terugsturen en het zou of... ik vind dat jullie heel adequaat reageren op reacties/vragen of een klacht. ik had vorig jaar een jurk van sandwich gekocht die na 1 keer dragen stuk was, en ik kon het terugsturen en het zou of door jullie gerepareerd worden of het geld teruggstort. het kon niet meer worden gerepareerd dus kreeg ik het geld terug. ik vond dat een heel goede service.
ik ben heel tevreden over jullie webshop! kunnen jullie ook niet het kindermerk jottum verkopen? en porto azul of lofff (ook kinderen)
Ga zo door!

iets duidelijker beschrijven of wit wit is of
off-white. ik had nl. een legging besteld van
nono die op de site als wit doorging, maar toen ik hem kreeg was het off-white.
ook...
iets duidelijker beschrijven of wit wit is of
off-white. ik had nl. een legging besteld van
nono die op de site als wit doorging, maar toen ik hem kreeg was het off-white.
ook zouden jullie wat kindermerken erbij kunnen doen, zoals Claesen’s, Lofff en Porto Azul en Jottum.

Petra Lenssen

Goede ervaring, snelle levering

snelle levering

verzend- en retourkosten. Het is erg vervelend om 6,95 euro aan retourkosten te moeten betalen. Terugsturen naar een antwoordnummer zoals dit ook bij andere internetbedrijven gebeurd, is wenselijk

Classis van der Dussen

Snelle nette service

Mooi site

?

Annemiek

Eerste keer besteld, goede site!kom er zeker terug.

eerste keer besteld, goede site!kom er zeker terug.

Yang-ja Fröhlich

Vanuit Bremen all een paar keer bestellt. Alles prima verlopen, ook telefonisch uitstekend!! Ik heb mijn vriendinnen jullie online-shop warmstens aanbevolen!

Prima ervaring, snelle levering en goede informatievoorziening mbt levering

prima ervaring, snelle levering en goede informatievoorziening mbt levering

Fantastisch

Correcte snelle afhandeling van de bestelling.

C. van der Boom

Makkelijk bestellen zonder account aanmaken, snel geleverd.

Scherpe sale aanbiedingen.

Naamsbekendheid.

Anouk

Goede service; niets op aan te merken

goede service; niets op aan te merken

het is n beetje onhandig om vanuit het bekeken artikel direct terug te gaan naar het overzicht; je moet eerst "doorklikken" om verder te gaan om uiteindelijk terug te keren naar het overzicht

Reactie Nummer Zestien:

Beste Anouk,
Hartelijk dank voor je reactie.
Beste Anouk,
Hartelijk dank voor je reactie.
Sinds kort kan je vanuit het overzicht snel een artikel bekijken door gebruik te maken van het loepje rechtsboven in de foto. Zo kan je snel een artikel bekijken en direct terugkeren naar het overzicht.
Of gebruik het "broodkruimelpad" bovenaan de pagina om terug te keren naar de gewenste pagina.
Veel plezier met surfen in onze shop!
Met vriendelijke groet, team Nummer Zestien.

Goed product en goede service, supersnel :)

Goede communicatie en snelle verzending!