Good

wide choice of articles

Offer an English wide choice of articlesversion of the site!

Zeer positief!

Super dat jullie elk artikel uitgebreid beschrijven.
Ook de levering is super!
Heb reedds 2 maal iets besteld en inderdaad, de dag erop reeds geleverd.
Super! doe zo verder :-)

Bestelling van 2 leggings

bestelling van 2 leggings

Marco

Erg goed!

Zeer snelle levering, top kwaliteit en een goede communicatie rondom de levering per mail.

Extra informatie bij de producten

Judith Jansen

Super!!

Supersnel!

1 keer wat besteld, dat is goed gegaan, hoop dat het een volgende keer weer het geval is!

Franca schraven

Goede service, en snelle levering

Goede service, en snelle levering

Snel, goed

snel, goed

A. van Hoogstraten

Niet positief. Artikel ontvangen: vele maten te groot,

Niet positief. Artikel ontvangen: vele maten te groot, ondanks dat labels met juiste labels aan de betreffende broek hingen. Kon met het blote oog zien dat de broek veel te groot is. Maar kan ook... Niet positief. Artikel ontvangen: vele maten te groot, ondanks dat labels met juiste labels aan de betreffende broek hingen. Kon met het blote oog zien dat de broek veel te groot is. Maar kan ook vergelijken met andere broeken thuis en zien dat het echt niet klopte. Heb mail gestuurd met vraag of het bedrijf de verzendkosten retour voor de rekening kon nemen omdat dit m.i. niet mijn fout was. Kreeg mail terug dat de maat van het artikel wel goed was. Die kosten maken me niet uit maar de bewering dat de maat wel klopte vond ik gewoon lachwekkend. Al met al is de ervaring teleurstellend.

neem je klant serieus.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw van Hoogstraten,
Beste mevrouw van Hoogstraten,
Jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben de door u geretourneerde broek qua maat vergeleken met andere broeken van Blue System. De maat week echter niet uitzonderlijk af van de overige maten.
De jeans broeken van het merk Blue System vallen wel iets groter dan u misschien van andere jeans merken gewend bent.
Mocht u twijfelen aan de juiste maat, dan mag u ons altijd mailen of bellen, dan meten wij het artikel voor u op zodat u de juiste maat kunt bestellen.
team Nummer Zestien.

Prima, snel

Prima, snel

A. Burmann

Ik was op zoek naar een bepaald type jeans voor mijn dochter en heb die besteld. Helaas had ik niet duidelijk begrepen dat het om één maat ging: 27-32, ik dacht in de maten 27 TOT 32.

Persoonlijk emailcontact over de verzending en de bestelling.

Ik vond de maatvoorraad op de website niet duidelijk.
De verzendkosten zijn erg hoog: als ik iets retourneer moet ik opnieuw verzendkosten betalen, wellicht ook als ik iets omruil?