Kinderkleding besteld

Feedback mbt order

Overzichtelijke site en snelle levering!

Overzichtelijke site en snelle levering!

Sandra

Tolle Preise, große Auswahl! Super!

Tolle Preise, große Auswahl!

B.J Morgenstern

Soepel, prettig, snelle en complete dienstverlening

Snelle afhandeling, klantvriendelijk, goede service

Weet niet

Roosje

Eerste keer besteld en levering en retourservice zijn prima.

Eerste keer besteld en levering en retourservice zijn prima.

Goede communicatie, snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Mijn bestelling was later ivm artikel dat pas in juli geleverd kon worden. Ik kreeg meteen een mail met de verwachte leverdatum. Ook toen mijn... Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Mijn bestelling was later ivm artikel dat pas in juli geleverd kon worden. Ik kreeg meteen een mail met de verwachte leverdatum. Ook toen mijn bestelling werd verzonden, werd ik hierover geinformeerd.

Het enige is de vervoerder van de bestellingen. PostNL is niet een fijn bedrijf.

goed! Snelle levering

goed! Snelle levering

Goede snelle levering

Snelle levering in informatie !!

Wijnand de Rijk

UItstekend.

Aansprekende website met duidelijke eigen, vrolijke identiteit; passend bij de çasual naam ’nummer zestien’ met de steunkleur oranje.
Duidelijke foto’s van de kleding.

Probeer de kleur van de artikelen zo waarheidsgetrouw over te brengen (in mijn geval PME Legend). Dit gaat al heel aardig, de webshop van PME zelf is qua kleurafwiujking met de geleverde artikelen... Probeer de kleur van de artikelen zo waarheidsgetrouw over te brengen (in mijn geval PME Legend). Dit gaat al heel aardig, de webshop van PME zelf is qua kleurafwiujking met de geleverde artikelen soms veel groter (wat ik ook aan hen heb door gegeven). Nog mooier zou zijn alles gratis verzenden, maar voor niets kan ook niet worden gewerkt.

Caroline

Goede service, mooie kledij!

goede service, mooie kledij!