Ik had een schattig jurkje met onderjurk besteld. NummerZestienmedewerkers hebben mij keurig gebeld om te melden dat er een artikel ontbrak en wat ik verder wenste. Ook klachten worden goed opgelost.

retourmelding snel doorgegeven en geld wordt terugbetaald

Prima service voor aankoop kleding

prima service voor aankoop kleding

van Veenendaal

Zeer positief

zeer positief ervaren dat er veel communicatie is met de klant op het moment dat iets niet voorradig, en ze het op de best manier willen oplossen

M van der Woning

Perfect !

perfect !

Jolanda van der wel

Behulpzaam, vriendelijk

Meedenken, behulpzaam

Retourzending gratis
Meer collectie Sandwich en daarbij de assesoires.

Via google gevonden

Duidelijke website, snelle levertijd en juiste aflevering (ook verloop van het pakketje).

Geen verderer opmerkingen.

Snel geleverd

Anja Kersten

goede beschrijving van product, materiaal etc.
Goede foto’s van diverse zijden

Online bestelling gedaan

supermooie site, makkelijk bestellen, gave artikelen

jullie schrijven op de site dat als je voor 17.00 besteld je de volgende dag geleverd krijgt. als je dat schrijft moet je het ook kunnen waarmaken. In mijn geval meer dan een week op de bestelling... jullie schrijven op de site dat als je voor 17.00 besteld je de volgende dag geleverd krijgt. als je dat schrijft moet je het ook kunnen waarmaken. In mijn geval meer dan een week op de bestelling gewacht.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Bestellingen worden bij onze shop verstuurd zodra deze betaald zijn. Via iDeal, PayPal en creditcard bijvoorbeeld ontvangen wij uw betaling direct en kan... Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Bestellingen worden bij onze shop verstuurd zodra deze betaald zijn. Via iDeal, PayPal en creditcard bijvoorbeeld ontvangen wij uw betaling direct en kan een voor 17.00 uur geplaatste order direct verstuurd worden. Bij betaling via overschrijving duurt het wat langer voordat een betaling bij ons zichtbaar is.
In uw geval moest uw shoptegoed handmatig voor u verwerkt worden en de bijbetaling nog per overschrijving plaatsvinden. Het nakijken van alle betalingen is een handmatig proces. In deze gevallen kunnen wij dan ook niet per direct leveren. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
team Nummer Zestien

bianca

Leuke artikelen en een snelle en goede levering

De maten kloppen goed en genoeg artikelen om uit te kunnen kiezen, en goed overzichtelijk.