S Wesselink

Mijn ervaring met Nummer zestien is prima

snelle levering
Eenmaal een klacht over een artikel, zeer snel en efficient afgehandeld
Bij het uitgeven van nieuwe mode, staat dit ook snel op de site, vind ik erg prettig.

Prima service, snelle levering

Vriendelijke klantenservice. Men doet ook wat men beloofd!

Niet echt.

Melvin

Goede snelle levering

snelle levering

Ingrid

Goed, snel uitstekende afhandeling, dit was de eerste keer dat ik iets heb besteld maar ben zeer tevreden

goed, snel uitstekende afhandeling, dit was de eerste keer dat ik iets heb besteld maar ben zeer tevreden

Goede snelle levering

goede snelle levering

Goede prijs, snelle levering

goede prijs, snelle levering

als ik een selectie maakte van meisjes, maat en merk en dan een artikel bekeek en weer terug ging moest ik elke keer weer alles opnieuw selecteren.
ontvangen kleding zat wit "stof " op. Kon...
ontvangen kleding zat wit "stof " op. Kon het er vanaf vegen, maar is wel een beetje slordig

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Als u tijdens het surfen in onze shop een artikel bekijkt, kunt u om terug te keren naar het overzicht de knop "terug naar overzicht... Beste klant, hartelijk dank voor uw reactie. Als u tijdens het surfen in onze shop een artikel bekijkt, kunt u om terug te keren naar het overzicht de knop "terug naar overzicht gebruiken". De gemaakte selecties zouden dan moeten blijven staan.
Dat er wit "stof" op de kleding zit, dat mag natuurlijk niet, onze excuses hiervoor. Wij zullen bij het inpakken van de kleding hier extra attent op zijn.
Groet van team Nummer Zestien.

Problemen met de levering

Problemen met de levering

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant, u heeft gelijk dat de levering hier geen schoonheidsprijs verdient. Postnl heeft in plaats van het pakketje keurig bij u af te geven het pakket in het trappenhuis bij uw woning... Beste klant, u heeft gelijk dat de levering hier geen schoonheidsprijs verdient. Postnl heeft in plaats van het pakketje keurig bij u af te geven het pakket in het trappenhuis bij uw woning neergelegd. U heeft inmiddels van ons een nieuwe jeans toegestuurd gekregen, die deze keer wel keurig bezorgd is.
De betreffende chauffeur wordt hier uiteraard door Postnl op aangesproken om dit in de toekomst te voorkomen. Dus al met al, met enige vertraging, toch nog de juiste jeans ontvangen.

Nog vrij recent

nog vrij recent

rene holtjer

Super goeie ervaring

Alles gaat goed,bestelling en status,alles is goed te volgen

elke

Zeer snel geleverd

di 12u besteld, woe 14u aan huis geleverd in Belgie!!!

prijs van de levering, indien kleine bedragen bestelling