Gewoon prima

gewoon prima

Angélique

Uitstekende service

Snelle levering zonder onnodig veel verpakkingsmateriaal. Rekent geen verzendkosten.

Gstar jeans gekocht

gstar jeans gekocht

Ed Klappe

Bestelling snel afgerond, maar bezorging duurde te lang. Schuld ligt denk ik bij Post.nl

Jolanda Boeijkens

Webshop is duidelijk en makkelijk om te bestellen! Service is altijd goed en snel, behalve de laatste keer en ik ben zo teleurgesteld dat ik voorlopig niets meer bestel! En dat is natuurlijk wel... Webshop is duidelijk en makkelijk om te bestellen! Service is altijd goed en snel, behalve de laatste keer en ik ben zo teleurgesteld dat ik voorlopig niets meer bestel! En dat is natuurlijk wel jammer omdat ze normal mijn eerste voorkeur hebben vanwege de goede service!

Snelle levering, ruiling,grote collectie, terug betaling! Alles netjes en correct en zeer klantvriendelijk!
Alleen de laatste keer erg geschroken van
hun reactie betreffende een ruiling...
Alleen de laatste keer erg geschroken van
hun reactie betreffende een ruiling en dit ging helaas alles behalve correct wat ik anders wel altijd kreeg en zag! Dit haalde alles naar beneden!

Klantvriendelijkheid! Laatsete keer echt niet goed en overweeg om voortaan ergens anders te bestellen!
en ook met de uitverkoop de goede en trouwe klanten een code geven en in de webshop een puntensysteem evt hanteren voor een klantenpas die er in de winkel wel is! Erg jammer!

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Boeijkens,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Beste mevrouw Boeijkens,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het spijt ons dat we de laatste ruiling niet goed met u gecommuniceerd hebben. Wij zijn ervan uit gegaan dat het door ons ingesproken bericht op uw mobiel ook door u beluisterd zou zijn. Maar inmiddels hebben we opnieuw telefonisch contact met u gehad over deze ruiling en hopelijk is het ook naar tevredenheid opgelost.
Wat betreft een klantenpas met een spaarsysteem voor zowel onze webshop alsmede onze winkels: daar zijn we achter de schermen mee bezig, echter dat vergt de nodige technische aanpassingen en tijd. Op dit moment kunnen we dat helaas nog niet aanbieden, maar hopelijk in de nabije toekomst wel!
Wij hopen dat we uw klacht naar tevredenheid afgewikkeld hebben en u weer als klant te mogen helpen.
team Nummer Zestien

Paul Kuijn

De tot nu toe bestelde artikelen zijn met volle tevredenheid geleverd.

Mooie collectie van mijn favoriete merk PME Legend.

Geen ( Ga zo Door ) !

Mooie aanbieding/snelle levering

mooie aanbieding/snelle levering

Alice

Fijne webshop al vaker iets besteld

Leuke acties, goede beantwoording van vragen

Al jarenlang bezoek ik de winkel in Bladel. Sinds enige tijd winkel ik ook via de webshop.

De dienstverlening is prima. Altijd vriendelijke en behulpzame personeelsleden.

C. van der Burgt

Mooie merken en kwaliteit kleding

Mooie merken en kwaliteit kleding

*De kleding wordt getoond op paspop. Het is moeilijk om een beeld te krijgen hoe dat het artikel daadwerkelijk valt.
*Wellicht is het ook handig om te melden hoe het artikel qua pasvorm valt...
*Wellicht is het ook handig om te melden hoe het artikel qua pasvorm valt (valt het klein, normaal, of groter uit; of bijv. wij raden u aan 1 maat groter/kleiner te nemen indien van toepassing).
*Gratis retourneren/antwoordnummer