Gretha van der Werff

Aankoop spijkerbroek en armband

Ik werd gebeld naar aanleiding van de aankoop van een armband over de diverse variaties binnen het product (noosa armband van koeienleder). Zeer attent.

Jammer dat je na aankoop van een artikel uit de sale alleen maar een tegoed kunt krijgen. Bij andere bedrijven krijg je sowieso je geld terug, sale of geen sale. Retourneren en dan je geld terug... Jammer dat je na aankoop van een artikel uit de sale alleen maar een tegoed kunt krijgen. Bij andere bedrijven krijg je sowieso je geld terug, sale of geen sale. Retourneren en dan je geld terug krijgen hoort toch een beetje bij een webwinkel vind ik, je kunt immers niet passen.

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Van der Werff,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij willen graag wat aanvullende informatie geven naar aanleiding van uw verbeterpunt.
Als u artikelen retourneert die gekocht...
Beste mevrouw Van der Werff,
Als u artikelen retourneert die gekocht zijn met een korting tot 50%, krijgt u altijd uw geld terug. Enkel in het geval van koopjes met zeer hoge kortingen van 50% of meer krijgt u een shoptegoed, dat overigens onbeperkt geldig is en besteed kan worden bij een volgende aankoop in onze shop.
Met vriendelijke groet
Team Nummer Zestien

Pastoor

Vind het niet prettig dat artikelen met korting niet kunnen worden geruild tegen een andere maat.

vind het niet prettig dat artikelen met korting niet kunnen worden geruild tegen een andere maat.

de mogelijkheid hebben om kortings artikelen te ruilen tegen een andere maat.

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw reactie. Enkel de artikelen met een hoge korting van 50% of meer kunnen niet gratis geruild worden. En is de maat niet in orde of bent u niet tevreden over het artikel, dan... Hartelijk dank voor uw reactie. Enkel de artikelen met een hoge korting van 50% of meer kunnen niet gratis geruild worden. En is de maat niet in orde of bent u niet tevreden over het artikel, dan mag het artikel altijd aan ons geretourneerd worden.
Alle andere artikelen, ook die met een korting van bv 20, 30 of 40% mogen gratis geruild worden tegen een andere maat of zelfs een geheel ander artikel.

de Jong

Goed en perfecte service

goed en perfecte service

Versteijnen

N. van den Brandhof

Diverse malen kleding online besteld. De eerste maal was er met de betaling en het adres iets niet goed gegaan maar ik werd meteen gebeld om het te corrigeren.

Versteijnen

Ton Stupers

Goede ervaringen

duidelijke site. Goede voorraad. Makkelijk en snel bereikbaar. Geen verzenkosten.

What you see is what you get: artikelen moeten binnen redelijke marge op de foto op de site lijken, dan hoef je wat dat betreft niet te ruilen. Want dat kost geld
De prijs is dezelfde als...
De prijs is dezelfde als adviesprijs, daar zou scherper op gewerkt kunnen worden.

Goede ervaring, recentelijk een T-shirt aangekocht

Zeer goede service en klantgericht

Neen

Inge Woltjes

Ondergoed, shirts en spijkerbroek via internet besteld en later gebeld met vraag

ondergoed, shirts en spijkerbroek via internet besteld en later gebeld met vraag

Nog geen ervaring

nog geen ervaring