N. FREDERIKS

Jammer dat er te laat geleverd werd

jammer dat er te laat geleverd werd

Wij hebben op woensdag bestelling gedaan en betaald voor 17.00 uur. Dus wij gingen er van uit dat levering donderdag plaats ging vinden.
Helaas vrijdag ook niet. Wel zaterdag maar dit was voor...
Helaas vrijdag ook niet. Wel zaterdag maar dit was voor ons te laat.
ZET DAN NIET OP DE SITE: VOOR 17.00 UUR BESTELD, MORGEN IN HUIS!

Reactie Nummer Zestien:

Helaas hadden alle pakketten die deze dag verstuurd werden te maken met een vertraging bij Postnl. En tegelijkertijd was het pakket tijdelijk niet volgbaar middels Track & Trace vanwege een... Helaas hadden alle pakketten die deze dag verstuurd werden te maken met een vertraging bij Postnl. En tegelijkertijd was het pakket tijdelijk niet volgbaar middels Track & Trace vanwege een wijziging in ons verzendsysteem. Dus dubbele pech. Het spijt ons dat het pakket niet op tijd bij u geleverd is.
De omzetting van het verzendsysteem is inmiddels gereed, dus alle pakketten zijn weer direct volgbaar.

Irma Jacobson

Een snelle, goede online service. Mijn pakketje was via TrackandTrace te volgen.

Dat mijn online aankoop via TrackandTrace te volgen was, vond ik super !!!!

Uitstekend

uitstekend

D. van der Meij

Super leuke artikelen, goede klantenservice en de bezorging is altijd heel snel.

Super leuke artikelen, goede klantenservice en een heel snelle bezorging. Ook staat er een duidelijke foto en omschrijving van de artikelen op de website.

Niets

timmermans

Leuke winkel zowel online als echt

leuke winkel zowel online als echt

Trendy kleding met snelle levering

trendy kleding en vlotte levering.

Jose

Snelle verzending