Heel goed. Fijne site. Goed te zien welke maten er nog zijn. En snelle bezorging

Nooit eerder van gehoord maar hadden nog leuke aanbiedingen in de sale

Goede foto’s
Duidelijke info over de aanwezige maten

Niet dat ik zo weet

Annie de Jong

Uitstekend!

Snelle services, netjes ingepakt!

Hilde

Zeer goed

Zowel in de winkel als online een top bedrijf!

Nee

Uitstekende ervaringen. Lage prijs. Retourzending snel afgehandeld. Snelle levering.

Nancy

Niet geweldig. Ik heb mijn bestelling gereourneerd, maar het lijkt erop dat de retour bij UPS is zoekgeraakt. Ondertussen wacht ik nog steeds op de retour van mijn aankoopbedrag. Jammer is dit.

Betere service qua retouren. Als een pakketje bij UPS zoek raakt, zou de klant hier niet onder moeten lijden.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Nancy, Inderdaad heel vervelend als het retourpakket zoek raakt. Gelukkig had u nog de trackingcode. Daarmee hebben we voor u een onderzoek op laten starten. Hopelijk heeft u er begrip voor... Beste Nancy, Inderdaad heel vervelend als het retourpakket zoek raakt. Gelukkig had u nog de trackingcode. Daarmee hebben we voor u een onderzoek op laten starten. Hopelijk heeft u er begrip voor dat het onderzoek naar een zoekgeraakt pakket 5-8 werkdagen duurt. Ook voor ons is het prettig als het pakket nog gevonden wordt. Inmiddels heeft u het aankoopbedrag retour ontvangen van de retour gestuurde artikelen. Groet Team Nummer Zestien.

Snelle service.

Nee

Goede ervaring bij aankoop van spijkerbroek

Snelle levering, duidelijke website.

Snelle levering, prima service.

John van Vugt

Goede ervaringen