Prima en snelle levering

Prima gegaan alleen duurde wel lang voor het daar werkelijk binnen was en verder geen mail gezien met een track en trace nummer wat wel erg handig is

Zie eerste deel

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
U heeft een bestelling geplaatst op zaterdagavond. Deze wordt door ons op maandag verwerkt, ingepakt en verstuurd. Normaal gesproken zou deze op dinsdag bij u bezorgd moeten worden. Echter in de scan zien we dat er een vertraging is geweest en dat het pakket een dag later is bezorgd. Mede namens postnl onze excuses hiervoor.
Groet Team Nummer Zestien.

Mooie merken.

Snelle bezorging.

Niets

Tom Verhagen

Goede levering, goed overzicht van het bestelproces

Nvt

Website mag meer uitstraling krijgen

john de groot

veel keuze . en vertrouwd kopen. met goede afspraken.

snel afhandeling met retouren

nee ga zo door

Mamavan3

Prima!

Mooie kleding, snelle levering.

Op dit moment niet.

Els van der westen

Snelle reactie op vragen en behulpzaam

Prima product & snelle levering

Prettige en toegankelijke website

Suzanne Nouwens

Duidelijke foto's van artikel

Jaren geleden heb ik bij nummer 16 via internet een tas gekocht van pimp and pearls. Netjes de volgende dag in huis. Nu kwam ik bij toeval weer bij nummer 16 op de site en rond 1630 een bestelling... Jaren geleden heb ik bij nummer 16 via internet een tas gekocht van pimp and pearls. Netjes de volgende dag in huis. Nu kwam ik bij toeval weer bij nummer 16 op de site en rond 1630 een bestelling geplaatst. De volgende morgen viel het netjes op de deurmat. Ik ben uiterst tevreden over de snelle levering en zal hier zeker nog een keer wat bestellen