Karin

Op een of andere manier lukte de betaling van schoenen die ik wilde bestellen niet. Ben keurig telefonisch geholpen ( moest wel even goed zoeken voor uk het tel nr op de site vond)en heb het bedrag... Op een of andere manier lukte de betaling van schoenen die ik wilde bestellen niet. Ben keurig telefonisch geholpen ( moest wel even goed zoeken voor uk het tel nr op de site vond)en heb het bedrag overgemaakt. De volgende dag werden de schoenen bezorgd . TOP

Zie boven

Prima. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Snel, prima!

Snelle levering, duidelijk contact.

Al eerder iets besteld. Goede ervaring

Veel variatie in merk kleding

Nee

Helaas ontving ik een verkeerde maat maat 36 besteld maat 34 ontvangen zending is retour gegaan. Hopelijk wordt het bedrag spoedig teruggeboekt.

Snelle verzending goed verpakt.

Zorgvuldig checken of de bestelling klopt , goede maat.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Heel vervelend dat u de verkeerde maat ontvangen heeft. In uw geval zat er een verkeerd maatlabel in het artikel, waardoor u niet de juiste maat ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij het artikel retour ontvangen en is het geld retour gestort op uw rekening. Groet Team Nummer Zestien.

Nancy Budin

Zeer goed ...geen opmerking

duidelijke info

Goede en overzichtelijke site, snel kunnen vinden wat ik zocht.

Snelle levering en mailbevestiging

Goede klantenservice

Meer dan een week gewacht op mijn beztelling

Miriam

Prima! Duidelijke webshop en snelle levering. Ik ben tevreden.