Prima. Snelle levering.

Geen verbeterpunten

Marianne

Leuke merken

Snelle bezorging

Voor een brievenbuspakketje 4,95 verzendkosten vragen vindt ik veel geld.

Jose Hermsen

Mooie overzichtelijke site mooie artikelen en snelle levering ook de winkels zijn echt heel mooi en goede service

Snelle levering en service

Shoppie

Leuke merken en heerlijk om te snuffelen tussen de sale items.

Fijne artikelen, voor fijne prijs en ze zijn op voorraad.

Nee artikels die ik heb besteld zijn prima.

Nee,

Heel snelle service, ook voor het terugsturen.

snelle service, tevens ook goede info omtrent te retourneren producten

Makkelijk bestellen en een snelle levering, perfect!

Retour storten zou makkelijk zijn ipv contant.

Eline

Fijne site en heel leuk dat bij jullie met een VVV kaart betaald kan worden.

betalen met een VVV cadeaukaart
snelle levering

Zeker Niet positief. Ik bestel iets en betaal een groot deel via een webshopgiftcard en de rest via iDEAL. Bij retourneren ontvang ik het betaalde deel via iDEAL retour en het bedrag van de... Zeker Niet positief. Ik bestel iets en betaal een groot deel via een webshopgiftcard en de rest via iDEAL. Bij retourneren ontvang ik het betaalde deel via iDEAL retour en het bedrag van de webshopgiftcard wordt omgezet in een tegoed code van de winkel zelf, met een vermindering van 5 euro. Dat vind ik al niet netjes. Maar wat ik erger vind is dat ik mijn geld niet retour krijg op de webshopgiftcard. De winkel dwingt mij nu om voor dat geld middels die tegoed code daar te kopen. Ik wil als klant zelf bepalen waar ik winkel. Bij contact krijg ik door niks aan te doen. Dit maakt dat ik na het gedwongen bedrag op te maken, nooit meer bij deze winkel ga shoppen. Maar zal ook zeker geen positieve reclame maken. Zo ga je niet met klanten om.

Nee

Geld Retourneren zoals ontvangen.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Als u een bestelling betaalt met een giftcard, krijgt u bij retournering van (een deel van ) de bestelling hier inderdaad geen geld voor terug. Dat kunt u terugvinden op onze website bij het kopje retourneren én bij de informatie die u bij uw bestelling ontvangen heeft. De verzendkosten a € 4,95 die u betaald heeft bij uw bestelling krijgt u niet retour, u ontvangt het aankoopbedrag van de retour gestuurde artikelen retour. Het shoptegoed dat u ontvangen heeft is onbeperkt geldig en kunt u dus besteden op het moment dat het u uitkomt. Wij hopen op uw begrip. Groet Team Nummer Zestien.

Super kinderkleding

Geen, goed bedrijf