Snelle levering.

Snel geleverd!

Susanne Luimes

Zowel de online winkel als de winkel in Bladel zijn erg fijn. Ik koop regelmatig iets online. Ik woon niet in de buurt maar wil er best naar toe rijden. Fijne winkel!

Duidelijke site, helder en overzichtelijk.

Nee

Altijd snel geleverd

Leuke aanbiedingen

Nee

Debbie

Leuke webshop voor mannen, vrouwen en kids. Leuke, trendy merken. Aantrekkelijke prijzen.

Gratis retourneren, veel merken, aantrekkelijke prijzen.

Ontzettend fijne wInkel, leuke merken en goede en vriendelijke klantenservice .

Goede en vriendelijke klantenservice

G. van Roon

Snelle levering en superleuke kleding.

Veel keus en soms mooie kortingen

Aanfotos bij de producten en info over pasvorm artikel

Snelle service

Snelle en goede service ook bij retourneren van artikelen

Loes

Heel slecht, artikel dat ik gekocht had bleek toch niet op voorraad, overige artikelen vervolgens wel op gestuurd zonder overleg. Alleen mail met mededeling dat hij er niet was en dat ik binnen 3... Heel slecht, artikel dat ik gekocht had bleek toch niet op voorraad, overige artikelen vervolgens wel op gestuurd zonder overleg. Alleen mail met mededeling dat hij er niet was en dat ik binnen 3 maanden bij een nieuwe bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen. Vreselijk commercieel gedacht en totaal niet klantvriendelijk echt niet tevreden hiermee

Beter klantcontact en geen commerciële oplossing bieden daar worden alleen jullie beter van niet de klant

Reactie Nummer Zestien:

Beste Loes,
Beste Loes,
Jammer dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. Wij proberen altijd telefonisch contact op te nemen als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn om even te overleggen. Op het moment dat dat niet lukt, moeten wij proberen de bestelling zo goed mogelijk te verwerken. In uw geval betekende dat toch de artikelen die wel op voorraad waren versturen zodat deze op de afgesproken dag bezorgd konden worden. Met de kortingscode menen wij een gebaar te maken zodat u een vervangend artikel kunt bestellen zonder verzendkosten te betalen, een gebaar dat door vele klanten gewaardeerd wordt. Het spijt ons dat deze oplossing u niet past.
Groet Team Nummer Zestien.

Kwaliteit en goede snelle service

Klantvriendelijkheid en snelheid

Website bestelling verliep niet helemaal goed

Jeanine Boxum

Goed! Duidelijke site, bestelling was er zoals op aangegeven moment. Super service.

Duidelijke site, bestelling kwam zoals aangeven op site met lever tijd.