Goede service, snelle levering.

nee

bij sommige artikelen is niet duidelijk of het een natuurlijke of synthetische stof is.

Beste klant,
Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Beste klant,
Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Bij het grootste deel van onze artikelen online wordt de stofkwaliteit vermeld zoals deze op het wasetiket staat in het artikel zelf. Deze materiaalaanduiding kunt u vinden op de detailpagina van het artikel, bij de omschrijving.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

S. de Rooij-van Dorst

Ik heb uw bedrijf gevonden op Internet omdat ik naar een specifiek artikel van Summum op zoek was. Ik zag dat er nog een aanbieding was op een bijpassende top dus die heb ik ook meteen besteld. Ik heb uw bedrijf gevonden op Internet omdat ik naar een specifiek artikel van Summum op zoek was. Ik zag dat er nog een aanbieding was op een bijpassende top dus die heb ik ook meteen besteld.
Alles kwam heel netjes verpakt aan en de kleding is super!

Nee

Nee

Prima webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt de status van je bestelling.

Veel merken en goede aanbiedingen.

Gratis retour zenden.

Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent over uw bestelling. Altijd leuk om te horen!
Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent over uw bestelling. Altijd leuk om te horen!
Het retour sturen van items die niet naar wens zijn, kan trouwens gratis via een UPS Access Point bij u in de buurt.
Groet Team Nummer Zestien.

Duidelijke website, snelle levering.

niet van toepassing

plastic zak verpakking ipv een grote doos

papieren zakken gebruiken

Positief, leuke acties en divers aanbod

Snelle afhandeling bestelling

Graag de volledige naam vermelden op het postpakket (initialen en achternaam). Ik heb onlangs meegemaakt dat het pakket op de afhaal locatie is meegegeven aan iemand met dezelfde achternaam.

MJh

Duidelijk en snel. Alles prima.

Pater

Had een vest besteld die was als een propje verpakt niet netjes opgevouwen

Reactie Nummer Zestien:

Beste mevrouw Pater, hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Beste mevrouw Pater, hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Onderdeel van uw bestelling is ervoor zorgen dat de bestelde artikelen netjes bij u aankomen. En dus ook netjes ingepakt zijn. Onze excuses als dat in uw geval niet gebeurd is. Wij hebben dit dan ook nog even aangekaart bij onze klantenservice!
Groet Team Nummer Zestien.