Kim Schuffelers

Helaas wat problemen gehad met een spijkerbroek maar erg goed, netjes en snel behandeld. Complimenten voor de klantenservice!

Klantenservice is erg goed!

Sommige kleding kun je beter op een persoon laten zien. Geeft vaak een betere indruk. Misschien ook voorbeeld setjes?

Reactie Nummer Zestien:

Beste Kim, Hartelijk dank voor het delen van je mening.
Beste Kim, Hartelijk dank voor het delen van je mening.
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet de kwaliteit heeft die wij, en jij, ervan verwachten. Dat is jammer, maar we zorgen dan voor een passende oplossing zoals ook in jouw geval. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de geboden oplossing!
Groet Team Nummer Zestien.

De bestelling was gemakkelijk gedaan via Miinto.nl en vervolgens snel bezorgd. Wellicht dat de bezorging nog sneller kan. Ik had nl de pakketjes van 2 andere bedrijven 1 dag sneller binnen dan dit... De bestelling was gemakkelijk gedaan via Miinto.nl en vervolgens snel bezorgd. Wellicht dat de bezorging nog sneller kan. Ik had nl de pakketjes van 2 andere bedrijven 1 dag sneller binnen dan dit pakketje.

Gemakkelijk te bestellen

Snellere bezorging zo mogelijk.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Waarschijnlijk heeft u uw bestellingen verward met elkaar, wij werken namelijk niet samen met Miinto.nl.
Qua snelheid van de levering...
Qua snelheid van de levering van uw bestelling: u heeft op zaterdagavond uw bestelling geplaatst. Deze is maandag verstuurd en dinsdag bezorgd. Met de zondag ertussen is dat het snelste wat wij op dit moment kunnen bieden.
Maar wellicht heeft u zich vergist met een andere bestelling?
Groet Team Nummer Zestien.

zwarte panter

Prima. Goed contact en snelle verzending

het contact

Snelle service.

goede levering

Prima bedrijf

snelle service

nee

Onlangs voor de eerste maal iets besteld.
Mooie en gebruiksvriendelijke website,Correcte levering

Kopen via afterpay zodat je ivm met retour niet hoeft te wachten op teruggave bedrag

Ik heb shawls van zusss besteld, waarvan bij de twee de verpakking ontbrak en het winkelprijskaartje er nog aan zat. Zag slordig uit

Nee

Nee

Beste klant,
Beste klant,
Wij zijn een webshop met 3 winkels in Bladel. Dat betekent dat een deel van de items die besteld worden uit onze winkels komen en niet meer in de originele plastic verpakking zitten van het merk zelf. En vandaar ook een aangehecht prijskaartje.
Jammer dat u dat ervaart als slordig. Wij doen ons best om alle bestellingen keurig bij onze klanten aan te laten komen.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Snelle vlotte service en afhandeling. Ook retouren worden keurig verwerkt.

Snelle afhandeling

Het is lastig om op deze enquête maximale sterren te beoordelen ?!