De bestelling worden altijd prima verwerkt en de bestellingen optijd geleverd. Voor bedrijven is het wel wat lastig aangezien de betaling binnen 5 werkdagen gedaan moet zijn en zij pas de bestelling... De bestelling worden altijd prima verwerkt en de bestellingen optijd geleverd. Voor bedrijven is het wel wat lastig aangezien de betaling binnen 5 werkdagen gedaan moet zijn en zij pas de bestelling versturen als de betaling gedaan is.

Snelle en fijne reactie op vragen via de email.

Stel voor bedrijven een factuur termijn in van meer dagen en verstuur de bestelling gelijk op. Betaling zal daarna gedaan worden.

Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Wij versturen enkel bestellingen als de betaling is voldaan. Normaal gesproken is 5 werkdagen ruim voldoende om een betaling te doen. Mocht dit niet lang genoeg zijn, dan is een berichtje naar onze klantenservice voldoende om de bestelling wat langer voor u te reserveren.
Groet Team Nummer Zestien.

Goed. Jammer dat er geen antwoordnummer is.

Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Wij hebben er voor gekozen om retourzendingen via de access points van UPS te laten verlopen. Via deze Access Points mag u uw bestelling gratis aan ons retourneren. Voor dit moment hebben wij (nog) geen antwoordnummer bij Postnl.
Groet Team Nummer Zestien.

Duidelijke website, snelle levering, bestelling goed verpakt.

Review op het artikel. Helaas was mijn bestelde broek 2 maten te groot, als andere klanten (of jullie zelf) dit hadden vermeld had ik er bij het bestellen rekening mee gehouden.

Super goed
Klant vriendelijk

Klant gerichtheid
Niet opdringerig.

Geen bijzonderheden

Nee

Saskia De Wit

Snel geleverd, maar het niet kunnen ruilen vind ik wel een dingetje.

Verzendkosten eigen rekening vind ik niet normaal, dit weerhoudt mij er toch van om vaker te bestellen.

Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Wellicht heeft u de informatie niet goed gelezen, maar retourneren van artikelen kan gratis via de access points van UPS. Wij hebben ervoor gekozen om onze klanten hun artikelen gratis te laten retourneren. Voor het ontvangen van een vervangend artikel plaatst u een nieuwe bestelling.

Goede service snelle levering

Wendy Peeters

Jullie presenteren altijd leuke kleding,vind altijd wel iets.

Koop er regelmatig iets

Snelle goede service