jeffrey

het was dan leuk om ook een zeer mooie jeans te vinden met een stevige korting, ik heb geen seconde Ik heb deze site per toeval ontdekt bij het surfen naar pme legend jeans promotie.
gewacht en direct besteld. Als ik een nieuwe site bezoek bestel ik 1 artikel om te zien hoe de service is. bij deze ben ik tevreden.

zeer degelijke site , overzichtelijk , goede filters
mooie kwaliteit van merken, veel keuze

ik heb nu een voorkeur voor het merk pme legend, en op de officiele site is het altijd gratis verzending. bij jullie vanaf 75€ , ik kan dit ergens wel begrijpen omdat er dan iets besteld word van... ik heb nu een voorkeur voor het merk pme legend, en op de officiele site is het altijd gratis verzending. bij jullie vanaf 75€ , ik kan dit ergens wel begrijpen omdat er dan iets besteld word van lage bedragen en dan toch word teruggestuurd, maar mensen die dit weten gaan naar de officiele site van het merk gaan dan.

Goede service en vlotte afhandeling

Wendy

Super site en prima service

Wendy

Super site en prima service

Prima levering.

Duidelijke, overzichtelijke site...
Bestellen gaat makkelijk en vlot.
Tevreden!

Alles duidelijk op foto
Makkelijk om te bestellen

Aline

Prima, maar jammer dat er geen collectiepunt is in Brussel want werk overdag

Leuke kleding, snelle levering

Een collectiepunt aub

Mireille de Vries

Veel keus in de benodigde maar
Zeker n volgend bezoek waard!

Mooie website, mooie kwaliteit en snelle service.

Goede kwaliteit.

Zeer prettig

Het product wat ik besteld had was er niet meer maar er werd gelijk een goede oplossing bedacht