Mooie merken, snelle levering

Misschien iets meer en nog duidelijkere foto's van de artikelen

Elke

Ik ben heel tevreden.

Duidelijk site, zeer snelle levering, prima retourservice.

Duidelijk site, zeer snelle levering, prima retourservice.

Zeer snel

Artikelen afzonderlijk inpakken in de versendingszak/doos. Nu liggen alle kledingstukken zonder bescherming op elkaar

Stefan

Meerdere malen gekocht bij nummerzestien, altijd goede ervaringen. Retouren gaat zonder problemen en verzending is altijd snel!

- Volledige, zeer duidelijke website. Ook zoeken/verfijnen gaat zeer gemakkelijk.
- Vlotte verzending.
- Retourneren gaat netjes en zonder problemen.

Geen opmerkingen.

Overzichtelijke webshop met veel keus en merken; snelle verzending

Ria van der Linde

Goede ervaring goed verloop van de bestelling.

Super goede ervaring! Jurkje die ik al lang zocht eindelijk gevonden. In de sale 30% korting. Toen ik hem thuis had gekregen stond er een sticker op van 50% korting. Hier een mailtje over gestuurd... Super goede ervaring! Jurkje die ik al lang zocht eindelijk gevonden. In de sale 30% korting. Toen ik hem thuis had gekregen stond er een sticker op van 50% korting. Hier een mailtje over gestuurd en de dag er na stond het verschil op mijn rekening. super goed geregeld!!

Snelle service, snelle reactie op de mail.

Op de site was het waarschijnlijk erg druk had in mijn mandje 4 stuks waar van er 3 uiteindelijk met afrekenen niet meer leverbaar waren. Dit is het enige waar misschien iets in verbeterd kan worden... Op de site was het waarschijnlijk erg druk had in mijn mandje 4 stuks waar van er 3 uiteindelijk met afrekenen niet meer leverbaar waren. Dit is het enige waar misschien iets in verbeterd kan worden als dat überhaupt al kan.

Laura

Eerste keer besteld via dit bedrijf en ben er zeer tevreden over.

Alles verliep zeer vlot. Klantenservice is zeer goed. Het retourneren is zeer goed en aangenaam omdat het gratis is.

Geen verbeterpunten, alles verliep zeer goed.