Gerda Hilverda

Prachtige kleding en snelle levering?

mooie website, duidelijk, overzichtelijk en voldoende informatie

Ik kan geen verbeteringen bedenken

Veronica Peters

Zeer fijne online winkel

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Nummer Zestien. Ze gaven een goede korting (50%) in de sale, en de bestelling werd zeer vlot geleverd. Zeer tevreden over de eerste bestelling....

Op dit moment nog niet, maar de snelle en nette levering was in ieder geval al een pluspunt !

Op dit moment geen.

Goed vindbaar op Google na zoekopdracht. Duidelijke website. Snelle levering. Chapeau.

Duidelijke website, snelle gratis verzending.
Ook de eventuele retourzending is gratis.

Irene

Goede service, snelle levering.

Snelle levering, duidelijke website

C Aarts

Ben zeer tevreden over het bedrijf. In de winkel wordt je goed en vriendelijk geholpen. Kleding style spreekt mijn dochter en mij erg aan. Een paar keer per jaar komen wij speciaal naar de winkel... Ben zeer tevreden over het bedrijf. In de winkel wordt je goed en vriendelijk geholpen. Kleding style spreekt mijn dochter en mij erg aan. Een paar keer per jaar komen wij speciaal naar de winkel gereden, ongeveer 50 min rijden. En door het jaar heen bestellen we regelmatig via de website

vriendelijk en goede service. Ook als er door een foutje,een bestelling toch uitverkocht blijkt te zijn en er dan wel een code voor gratis verzending bij zit:)voor de volgende bestelling.

puntenspaarysteem. in de winkel spaar ik punten, maar alles wat is via de webshop bestel, en dat in ook nogal wat... hier kan ik geen punten op sparen:(. Jammer dat deze punten dan verloren gaan en... puntenspaarysteem. in de winkel spaar ik punten, maar alles wat is via de webshop bestel, en dat in ook nogal wat... hier kan ik geen punten op sparen:(. Jammer dat deze punten dan verloren gaan en dat ik die niet kan combineren met de winkelaankopen.

Goed alles prima ontvangen

snel en accuraat

Ik ben erg tevreden over nummer zestien en koop er vaak mijn kleding en ook mijn man

Pieter van Kammen

Hallo,

Hallo,

Heb uw bedrijf gevonden op Google, omdat ik op zoek was naar een specifiek overhemd, deze was bij u op voorraad en heb dit overhemd dan ook direct besteld, ben aangenaam verrast door de service en snelheid hoe is geregeld, dus helemaal goed.

Product aanbod is vrij goed, misschien hier en daar nog wat andere merken eraan toevoegen, tevens vond ik de prijsstelling goed van het assortiment aantrekkelijk. Duidelijke omschrijving van de... Product aanbod is vrij goed, misschien hier en daar nog wat andere merken eraan toevoegen, tevens vond ik de prijsstelling goed van het assortiment aantrekkelijk. Duidelijke omschrijving van de betaal mogelijkheden en voorwaarden.

Verzending met UPS is het voordeligst, dit zou het zelfde moeten zijn met de Post.nl, verder alles prima geregeld.

Fijne webshop

goede foto's