Rutten

Leuke mode

Duidelijke website

Product was prima alleen levering ging niet goed. Ik heb meer dan een week moeten wachten.

Product was prima

- Sneller communiceren
- Meer ontzorgen en betrokken zijn bij de klant

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Jammer dat het wat langer duurde. In uw geval ging er inderdaad was mis met de levering waardoor uw bestelling opnieuw verstuurd moest worden. Onze excuses voor deze vertraging!
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Antjen

Omdat ik zo af en toe, Voor mijn zoon op zoek ben naar kleding van het merk: Pme legend,ga ik zoeken via Google.
Vaak heb ik pech...want dan vindt ik een artikel,maar dan is het er niet in...
Vaak heb ik pech...want dan vindt ik een artikel,maar dan is het er niet in zijn maat. En deze keer,had ik geluk..ik zag een shirt,
en deze was er nog in zijn maat xxxl....en nog met korting ook! Dus,besteld en betaald...en ik kreeg het netjes verpakt bezorgd. Mijn ervaring met Nummer Zestien.nl is dus...perfect!

Dat sterkste punt is voor mij,Hun merk kleding met korting,en prima van kwaliteit!

Verbeterpunten: Ja....hier kan Nummer Zestien, weinig aan verbeteren....de jeans van Pme legend.in de maat..38/34 zijn vaak al uit verkocht ik zoek al heellang naar de broek van Pme legend,En wel... Verbeterpunten: Ja....hier kan Nummer Zestien, weinig aan verbeteren....de jeans van Pme legend.in de maat..38/34 zijn vaak al uit verkocht ik zoek al heellang naar de broek van Pme legend,En wel het artikel Pme legend Thunderchief canvas
army groen. Deze was flink afgeprijsd,want dat was de laatste,maar dat was bij een andere webwinkel.
En was niet zijn maat...maar echt een mooie jeans of broek?

Zeer servicegericht, vriendelijk klantencontact en geleverde artikelen snel in huis.

Viel mij op dat ik na 4 x bellen nog steeds vriendelijk te woord werd gestaan.

Trui

Ik zocht een bepaald model, merk, kleur en maat broek en vond dat precies bij Nummer Zestien.

Makkelijk zoeken op de site.

De broek was overal al in de sale, maar bij Nummer Zestien niet.

Kim

Nette website, mooie merken, snelle levering en ook retouren worden snel verwerkt.

Snelle levering en ook retouren worden snel verwerkt.
En gratis retour!

Yvonne

Ik bestel al een aantal jaren kleding bij nummer zestien en dit bevalt heel goed.
Ook de klantenservice is vriendelijk en reageert snel.

Snelle levering, netjes verpakt en na retourneren ook een snelle terugbetaling.

Snel en overzichtelijk

Kleuren op foto's

Snelle levering, prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling via mail. Alles netjes verpakt.

Verscheidenheid aan merken