Mooie website, had even een vraagje =>goed geholpen =>snelle keurige levering.
Zeer tevreden

Er wordt een beschadigd shirt opgestuurd. Dit mag ik terug sturen, maar voordat ik miojn nieuwe shirt krijg moet het oude binnen zijn. Dit gaat via Kiala en duurt dus nogal lang. Ruim 2 weken nodig... Er wordt een beschadigd shirt opgestuurd. Dit mag ik terug sturen, maar voordat ik miojn nieuwe shirt krijg moet het oude binnen zijn. Dit gaat via Kiala en duurt dus nogal lang. Ruim 2 weken nodig gehad na het melden om mijn nieuwe shirt te krijgen. Dan wel met de gewone post, zodat het sneller ging

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant, Heel vervelend dat uw bestelling niet in orde was. Ondanks zorgvuldige controle van de items die wij versturen, gaat het soms wel eens mis. En het omruilen brengt inderdaad enige dagen... Beste klant, Heel vervelend dat uw bestelling niet in orde was. Ondanks zorgvuldige controle van de items die wij versturen, gaat het soms wel eens mis. En het omruilen brengt inderdaad enige dagen vertraging met zich mee, voordat u het nieuwe item weer in huis heeft.
Inmiddels heeft u het vervangende artikel in huis. Onze excuses voor het ongemak.
Groet Team Nummer Zestien.

Henny Van zundert

Goede service

Vlugge levering

Prima ervaring. Bestelproces verliep soepel. Verschillende wijze om te betalen. Duidelijke factuur bij de bestelling en snel geleverd.

Zelfs met sale werd er vlot verzonden, dat vind ik zeker een pluspunt!

Geen.

Snelle levering. Snel reactie als je een e-Mail stuurd. Prettige website.

Wanneer producten niet leverbaar zijn, het product niet aanbieden op de website.

Altijd vlot en correct in afhandeling, heldere communicatie

Snelle afhandeling
Makkelijk retourneleid

Nee

Snelle correcte afhandeling en bezorging. Goed op de hoogte gehouden van de verzending en volgende dag in huis. Mooie en prettige duidelijke site, leuke producten

Snelle afhandeling en verzending

Zeer positief, alles verliep perfect georganiseerd!!

Zeer snelle levering!

Martin Jonkman

Bestel regelmatig online omdat ik het noorden van het land woon.

snelle service
Leuke aanbiedingen vooral in De Sale