Aankoop zeer vlot verlopen.
Levering tiptop!

Eventueel info over al dan niet ruim/klein vallen van een kledingstuk

Rita seijsener

Ja,gewoon super ! Snelle service.?

Snelle service.

Zeer goed en betrouwbaar!

Betrouwbaar

Ingrid

Duidelijke site en snelle levering.

Gebruiks vriendelijke site

Verbeter punt. In retour formulier staat zoeken via UPS naar punt om pakje retour te zenden. Kiala punt kan dat zijn. UPS en kiala samen. Heb de info via Halfords maar was een zoektocht om n... Verbeter punt. In retour formulier staat zoeken via UPS naar punt om pakje retour te zenden. Kiala punt kan dat zijn. UPS en kiala samen. Heb de info via Halfords maar was een zoektocht om n erachter te komen.

Esther Vd oever

Snelle verzending, mooie kleding, top!

Smiddags besteld volgende dag al in huis!

Nee

Judith

Mooie jeans gekocht. Veel merken, goede bediening en service. Fijne winkel om Te shoppen. Zowel in Bladel als online

Goede service. Ik had de Broek in de winkel besteld maar kom niet uit Bladel dus toen de Broek binnen was heb Ik dit fijn zonder extra kosten op huis adres kunnen laten leveren.

Nancy

Bestelling werd zoals beloofd op tijd geleverd, goed verpakt.

Top service! Snel en duidelijk

Cindy Sanders/ Kidsbrandrep

Als blogger en fotografe van kinderkleding ben ik best kritisch maar ik ben meer dan tevreden over deze leuke webshop. Een ruime keuze aan merken en items en snelle levering.

Al de volgende dag in huis.

Wat meer publiciteit rondom de kinderkleding van Nummer16? In de vorm van een blog, fotoshoot en/ of in samenwerking met andere blogs.

Snelle en goede service. Duidelijke site met mooie kleding en aantrekkelijke aanbiedingen

Aantrekkelijke prijzen.