Het was de eerste keer dat ik kleding bestelde bij Nummer Zestien, uitstekend bevallen, snelle, correcte bezorging.

Snelle bezorging, geen verzendkosten te betalen In mijn geval

Nee, maar dit was ook mijn eerste bestelling dus nog geen ervaring hiermee

Marielle

Voor het eerst besteld bij NummerZestien en het is heel goed bevallen.
Voor het eerst besteld bij NummerZestien en het is heel goed bevallen.
Ik had gekozen voor verzending met Kiala maar Kiala had storing en ze belden netjes nog dezelfde dag of ze het met Post NL mochten verzenden. Top Service dus!

Service is top!

Ik heb geen verbeterpunten of tips. Van bestelling tot levering was gewoon goed!

Wendy

Mijn ervaring is goed met nummer zestien. Het was duidrlijk wanneer het verzonden werd en de levering is snel.

Wat ik jammer vond is dat het pakje een zwarte verstuurzak was. In de...

Wat ik jammer vond is dat het pakje een zwarte verstuurzak was. In de meeste webwinkels waar ik bestel zijn het ware cadeautjes om open te maken. Denk aan een mooi bedrukt doosje met beschermpapier. Het uitpakken wordt daardoor een ware beleving.

De website is overzichtelijk en er staan juiste maatmodellen op de website. Wat erg prettig is omdat ik een moeilijk pas maat heb.

Wat ik jammer vond is dat het pakje een zwarte verstuurzak was. In de meeste webwinkels waar ik bestel zijn het ware cafeautjes om open te maken. Bedenk aan een mooi bedrukt doosje met... Wat ik jammer vond is dat het pakje een zwarte verstuurzak was. In de meeste webwinkels waar ik bestel zijn het ware cafeautjes om open te maken. Bedenk aan een mooi bedrukt doosje met beschermpapier. Het uitpakken wordt daardoor een ware beleving.

2 kledingstukken besteld. Verzending ging niet goed, lag aan de vervoerder. Kreeg gelijk een mail met een oplossing en werd ook gelijk gebeld. Pakketje was de volgende dag in huis. Heel netjes... 2 kledingstukken besteld. Verzending ging niet goed, lag aan de vervoerder. Kreeg gelijk een mail met een oplossing en werd ook gelijk gebeld. Pakketje was de volgende dag in huis. Heel netjes afgehandeld! Zou zeker vaker bestellen hier.

Goede snelle en nette levering

Super! Snelle levering, vriendelijke klantenservice, mooie website.

Snelle verzending, duidelijke foto's op website. En een goede klantenservice.

Fijne webshop en bij vragen goede en snellen reactie

Nienke Bouw-van den Brandhof

Zeer goede en nette service. Kleding word snel geleverd en wanneer het retour gestuurd is word het bedrag snel terug gestort.

Foto' van kleding zijn duidelijk

Kiala punt komt niet veel voor bij ons in de regio. Per post retourneren met een antwoord nummer zou makkelijk zijn. En betaling via after pay.

Prettige winkel altijd behulpzaam,
Prettige winkel altijd behulpzaam,
Alleen laatst in de winkel wilde ik iets hebben en dat zouden ze dan bestellen 2 weken later werd ik terug gebeld was niet meer leverbaar prima . Denk dan bestel ik ergens anders
Dagen daarna werd ik telkens gebeld heel onduidelijk de communicatie via het keuze menu nummer, en ik vragen jullie hadden gebeld? ja en niemand wist hoe en wat dus dat was mijn opmerking en het was de schuld zei een vrouw in de telefoon van nieuwe collega ! Dit is mij. Feedback

Annette

Goede en snelle levering en een hele goede en vriendelijke klantenservice!! Top!

Klantenservice top!